בקשת מידע | יש למישהו גירסה כשרה לנוקיה 125?
-
@leviuklondon
איך אני יכול ליצור איתך קשר?
איך נח לך? -
@ערב
לא רלוונטי אין לי טלגרם.
יש אופציה אחרת? -
@10110000 אתה לא בלעדי יש לי. הכל
-
@10110000 אתה לא בלעדי יש לי. הכל
@leviuklondon
תכל'ס איך אני מקבל את הגירסה? -
@ערב
לא רלוונטי אין לי טלגרם.
יש אופציה אחרת?@ברי-קלמנוביץ יש המון דרכים רק תבחר איזה
-
@leviuklondon
תכל'ס איך אני מקבל את הגירסה?@ברי-קלמנוביץ אני צורב לך מרחוק למכשיר
-
@ברי-קלמנוביץ יש המון דרכים רק תבחר איזה
מה קיים בגירסה?
כמה זה עולה? -
מה קיים בגירסה?
כמה זה עולה?@ברי-קלמנוביץ בפרטי תחליט איזה דרך אתה רוצה ליצור קשר
-
@ברי-קלמנוביץ בפרטי תחליט איזה דרך אתה רוצה ליצור קשר
@leviuklondon
אני צריך לזוז מתי אתה זמין בפרטי? -
@leviuklondon
אני צריך לזוז מתי אתה זמין בפרטי?@ברי-קלמנוביץ אני שולח לך מזהה לתוכנה תלחץ אישור ואני יגיד לך את העלות של הצריבה למכשיר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
