בקשה: אפליקציה ביאנג שבוחרת שירים לצלצול
-
כשאני לוחץ על הוספה הוא עוצר את ההגדרות יש סיכוי שזה כי הסרתי את הנגן מוזיקה אם מישהו יכול להביא לי את הנגן מוזיקה המקורי יכול להיות שזה אפליקציה אחרת


-
@מוטי-זהב יכול להיות שזה בגלל שהגדרת שתמיד יוסיף מהנגן מוזיקה אז תנסה לאפס את העדפות של הישום
@מוטי-ברנד הוא לא מוסיף לי משום מקום כי את הנגן מוזיקה הסרתי לכן אני רוצה אותו בapk
כגע כשאני עושה הוספה הוא כותב הגדרות עצר -
@מוטי-ברנד הוא לא מוסיף לי משום מקום כי את הנגן מוזיקה הסרתי לכן אני רוצה אותו בapk
כגע כשאני עושה הוספה הוא כותב הגדרות עצר -
@מוטי-ברנד לא עוזר כנאה הסרתי אותו בטעות
-
@מוטי-ברנד לא עוזר כנאה הסרתי אותו בטעות
-
@מוטי-זהב אתה יכול להוסיף את הרינגטונים כמו במדריך הזה https://mitmachim.top/topic/2340/הכנסת-רינגטונים-לסמסונג-יאנג-כשר-ודומיו/11
@מוטי-ברנד אני הצלחתי דרך vlc אבל אני רוצה שיפתח לי דרך הצילצולים
-
@מוטי-ברנד אני הצלחתי דרך vlc אבל אני רוצה שיפתח לי דרך הצילצולים
-
@מוטי-ברנד
יכול להיות שנגנים אחרים ג"כ יפתחו דרך הצלצולים אני לא חייב דווקה את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות