דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. בקשת מידע | Flipper Zero איפה כדאי לקנות? שייך להשיג ביד 2 ? וגם איך מגדירים אותו?

בקשת מידע | Flipper Zero איפה כדאי לקנות? שייך להשיג ביד 2 ? וגם איך מגדירים אותו?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
39 פוסטים 12 כותבים 765 צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אוריאל ב.
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #25

    מאמין שאפשר לבקש מהמוכר לכתוב משהו אחר על החבילה...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • דאבלד דאבל

      @אברהם-א למה זה קשור למיסים או לתשלום מכס? העניין זה ההגבלות אמורות להיות של משרד התקשורת או משהו כזה...

      א מנותק
      א מנותק
      אברהם א
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #26

      @דאבל בשביל זה אם המוכר אכן ישנהאז זה אמור לעבור

      דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אברהם א

        @דאבל בשביל זה אם המוכר אכן ישנהאז זה אמור לעבור

        דאבלד מנותק
        דאבלד מנותק
        דאבל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #27

        @אברהם-א לפעמים, באמת יש חבילות בקופסה גדולה שמגיעות סגורות, ויש שרואים שנפתחו, ולאחרונה שמעתי שהגיעה החבילה מהמשטרה בכלל, (עבר אליהם לבדיקה). לא יודע במה זה תלוי בדיוק, יתכן שהכל עובר שיקוף בכ"א.

        arcivaty@gmail.com

        ל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש מנותק
          ש מנותק
          שמואל הסיני
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #28

          תכלס מישהו מצא מקום יד שניה?
          אני מוכן לשלם דמי תיווך.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דאבלד דאבל

            @anomimi1789 כתב בבקשת מידע | Flipper Zero איפה כדאי לקנות? שייך להשיג ביד 2 ? וגם איך מגדירים אותו?:

            לפרוץ רכבים

            כבר לא כזה פשוט. יש היום אבטחה והמפתח משתנה, אולי אפשר לקבל אפשרות פעם אחת לפתוח אחרי סריקה, אבל כאמור זה לא גורף לכל רכב.

            W מנותק
            W מנותק
            web_master
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #29

            @דאבל יש עוד דרכים https://youtu.be/j8MXMMqgksk

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • W web_master

              @דאבל יש עוד דרכים https://youtu.be/j8MXMMqgksk

              ש מנותק
              ש מנותק
              שמואל הסיני
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #30

              @web_master כתב בבקשת מידע | Flipper Zero איפה כדאי לקנות? שייך להשיג ביד 2 ? וגם איך מגדירים אותו?:

              @דאבל יש עוד דרכים https://youtu.be/j8MXMMqgksk

              מה הם לחסומים?

              דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • דאבלד דאבל

                @אברהם-א לפעמים, באמת יש חבילות בקופסה גדולה שמגיעות סגורות, ויש שרואים שנפתחו, ולאחרונה שמעתי שהגיעה החבילה מהמשטרה בכלל, (עבר אליהם לבדיקה). לא יודע במה זה תלוי בדיוק, יתכן שהכל עובר שיקוף בכ"א.

                ל מנותק
                ל מנותק
                לנציצ
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #31

                @דאבל זה לגמריי אקראי הפתיחה של הקופסאות
                ואפשר לכתוב למוכר מאלי לשנות הם 99% מהמקרים זורמים
                ואם לא הצליח פעם אחת אפשר לקנות שוב וזה יצליח, נדיר שעולים על כזה דבר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ש שמואל הסיני

                  @web_master כתב בבקשת מידע | Flipper Zero איפה כדאי לקנות? שייך להשיג ביד 2 ? וגם איך מגדירים אותו?:

                  @דאבל יש עוד דרכים https://youtu.be/j8MXMMqgksk

                  מה הם לחסומים?

                  דאבלד מנותק
                  דאבלד מנותק
                  דאבל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #32

                  @שמואל-הסיני הוא התכוון דרכים אחרות עם פליפר על מה שכתבתי בהקשר של פריצת רכבים

                  arcivaty@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ש שמואל הסיני

                    אני מעוניין לקנות את המכשיר ולא מכיר את השוק בכלל
                    אשמח לדעת
                    1 אם כדאי לקנות בעלי אקספרס.
                    2 איך מסתדרים עם ההגדרה שלו.
                    3 האם נדרש ידע טכני לתפעול שוטף שלו או שמספיק להגדיר אותו פעם אחת.
                    4 אם מישהו כאן מכיר את המכשיר והתנסה איתו ויכול לעזור לי אשמח מאד!
                    קישר למוצר https://flipper.net/products/flipper-zero

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אלעזר כהן
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #33

                    @שמואל-הסיני דבר איתי
                    יש לי את המכשיר הזה

                    צול גאהצ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • א אלעזר כהן

                      @שמואל-הסיני דבר איתי
                      יש לי את המכשיר הזה

                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #34

                      @אלעזר-כהן למכירה?
                      באיזה סכום?
                      תודה רבה

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אלעזר כהן

                        @שמואל-הסיני דבר איתי
                        יש לי את המכשיר הזה

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        YAHBDK
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #35

                        @אלעזר-כהן
                        תוכל לעלות מדריך איך משתמשים אם זה
                        ואיזה תדרים יש לו?

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • צול גאהצ צול גאה

                          @אלעזר-כהן למכירה?
                          באיזה סכום?
                          תודה רבה

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אלעזר כהן
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אלעזר כהן
                          #36

                          @צול-גאה לא יודע לא חשבתי עדיין בכמה
                          זה אתה שרציתה לקנות?

                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Y YAHBDK

                            @אלעזר-כהן
                            תוכל לעלות מדריך איך משתמשים אם זה
                            ואיזה תדרים יש לו?

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אלעזר כהן
                            כתב נערך לאחרונה על ידי אלעזר כהן
                            #37

                            @YAHBDK אין לזה מדריך שימוש באמת
                            זה כלי פריצה צריך ללמוד אותו יש לו המון אופציות
                            מה שכן לדעתי 99% מה סרטונים שרואים ברשתות הם פייק
                            מה שהצלחתי לעשות רק זה היה לפתוח תא טעינה של סטלה ולשכפל צ'יפים כמו של בריכה הכחולים האלה לא זכור לי על עוד דברים
                            יש פורום שלהם בתוך האתר שלהם שאפשר לראות אולי מדריכים
                            אבל צריך לדעת ולהבין בזה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אלעזר כהן

                              @צול-גאה לא יודע לא חשבתי עדיין בכמה
                              זה אתה שרציתה לקנות?

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              YAHBDK
                              כתב נערך לאחרונה על ידי YAHBDK
                              #38

                              @אלעזר-כהן כתב:

                              זה אתה שרציתה לקנות?

                              @שמואל-הסיני כתב:

                              אשמח אם תיצור איתי קשר בהמשך 0554407560

                              תוכל לעלות תמונה של זה?

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Y YAHBDK

                                @אלעזר-כהן כתב:

                                זה אתה שרציתה לקנות?

                                @שמואל-הסיני כתב:

                                אשמח אם תיצור איתי קשר בהמשך 0554407560

                                תוכל לעלות תמונה של זה?

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אלעזר כהן
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #39

                                @YAHBDK בלי נדר אני לא ליד זה כרגע אני ישתדל לצלם כשאני יהיה
                                אפשר לראות איך זה נראה בקישור שהעלו בהתחלה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות

                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • חוקי הפורום
                                • פופולרי
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • צור קשר