עזרה | VOLTE בנוקיה TA 1619 (3210) מחו"ל
-
שלום, הזמנתי את הטלפון הנ"ל וכשאני מתקשר הרשת יורדת ל3G ואין לי סמן של VOLTE, וגם לא מופיע בהגדרות.
ניסיתי לצרוב את הגרסאות שיש בפורום אבל הבעיה נשארה. ובנוקיה אחר כן עובד הVOLTE. אני ב010.
תודה רבה לעוזרים. -
שלום, הזמנתי את הטלפון הנ"ל וכשאני מתקשר הרשת יורדת ל3G ואין לי סמן של VOLTE, וגם לא מופיע בהגדרות.
ניסיתי לצרוב את הגרסאות שיש בפורום אבל הבעיה נשארה. ובנוקיה אחר כן עובד הVOLTE. אני ב010.
תודה רבה לעוזרים.@elikotayar תנסה להכניס לטלפון סים אחר של חברה יותר מוכרת..
כגון פלאפון/פרטנר/סלקום -
שלום, הזמנתי את הטלפון הנ"ל וכשאני מתקשר הרשת יורדת ל3G ואין לי סמן של VOLTE, וגם לא מופיע בהגדרות.
ניסיתי לצרוב את הגרסאות שיש בפורום אבל הבעיה נשארה. ובנוקיה אחר כן עובד הVOLTE. אני ב010.
תודה רבה לעוזרים.@elikotayar
תבקש מהחברה להעביר אותך לרשת של פרטנר ותפעיל מחדש את המכשיר.
שים לב שהוולטה מופעל בהגדרות. -
תודה, אני אנסה. זה קשור גם אולי להגדרות APN?
-
תודה, אני אנסה. זה קשור גם אולי להגדרות APN?
@elikotayar כתב בעזרה | VOLTE בנוקיה TA 1619 (3210) מחו"ל:
זה קשור גם אולי להגדרות APN?
אכן יכול להיות, תראה שהכל מוגדר נכון
-
@elikotayar
תבקש מהחברה להעביר אותך לרשת של פרטנר ותפעיל מחדש את המכשיר.
שים לב שהוולטה מופעל בהגדרות.@יענקיH ביקשתי שיעבירו ועדיין לא עובד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות