בקשה | בוט תוסף אוצריא
-
מישהו יודע איך לבנות בוט מוכן שיודע את הקבצים שצריך ליצרת תוסף אוצריא, שיוכלו לשאול אותו ולבקש קוד ישירות ללא צורך בהסברים וקבצים?
@י.-פל. איזה עוד כללים צריך ללמד את הבוט? ספרית עיצוב וכו? אין לי שמץ תכתוב כאן
-
מישהו יודע איך לבנות בוט מוכן שיודע את הקבצים שצריך ליצרת תוסף אוצריא, שיוכלו לשאול אותו ולבקש קוד ישירות ללא צורך בהסברים וקבצים?
@י.-פל. איזה עוד כללים צריך ללמד את הבוט? ספרית עיצוב וכו? אין לי שמץ תכתוב כאן
@חד-בדרא-השני
יש 3 קבצים שהוא צריך להכיר, כולם נמצאים ב:
https://github.com/Otzaria/otzaria/blob/dev/docs/plugin-sdk/ -
@חד-בדרא-השני
יש 3 קבצים שהוא צריך להכיר, כולם נמצאים ב:
https://github.com/Otzaria/otzaria/blob/dev/docs/plugin-sdk/@י.-פל. וכי ישאל אותי קלוד מה הם מה אומר לו
בקיצור אני מעלה לו אותם ומה אני אומר לו על זה?אגב איזה 3 מתוך ה4 שיש שם?
-
@י.-פל. וכי ישאל אותי קלוד מה הם מה אומר לו
בקיצור אני מעלה לו אותם ומה אני אומר לו על זה?אגב איזה 3 מתוך ה4 שיש שם?
@חד-בדרא-השני שיעבור על זה.
ובכל קוד שהוא יתן לך - יתבסס על זה. -
@י.-פל. וכי ישאל אותי קלוד מה הם מה אומר לו
בקיצור אני מעלה לו אותם ומה אני אומר לו על זה?אגב איזה 3 מתוך ה4 שיש שם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות