בעיה | GMAIL מצריך קוד
-
מישהו פתח חשבון GMAIL חדש וכל פעם המייל מבקש ממנו לאשר הודעה שנשלח לפלאפון ולרשום מספר שכתוב על המסך
איך מבטלים את הדבר הזה?
-
@רבי-יהודי
שיבטל את האימות דו שלבי כאן -
@רבי-יהודי
שיבטל את האימות דו שלבי כאן -
-
-
@צול-גאה כתב בבעיה | GMAIL מצריך קוד:
החיסרון שלה הוא שהיא צריכה להיות אצלך כשאתה מנסה
אם משתמש באינטרנט לא בבית אלא בחדר מחשבים
כל פעם צריך את התוכנה הזאת?יש פיתרון יותר פשוט?
@רבי-יהודי הפיתרון של דרך קו של ימות שאז אתה צריך פלאפון
-
@רבי-יהודי הפיתרון של דרך קו של ימות שאז אתה צריך פלאפון
-
@רבי-יהודי יש לו שני פתרונות מבוססים על אותו דבר
אחד זה קובץ HTML מקומי שזה צריך להיות איתך על המחשב
והשני זה אותו דבר כמו זה רק שיושב על קו של ימות ככה שאתה פשוט מתקשר וזה עושה לך את אותו דבר{נותן לך קוד אימות}
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות