בעיה | כניסה לאתרים ממשלתיים
-
@אברהם-0
כמו שכתבתי קוד הפעלה של ת"ז@יוחנן-יוחננוביץ צריך גם קורא כרטיסים וגם קוד.
-
@יוחנן-יוחננוביץ צריך גם קורא כרטיסים וגם קוד.
@אברהם-0
נכון צודק טעות שלי -
לאחרונה נתקלתי בבעיה להכנס לאתרים ממשלתיים,
מס הכנסה, מע"מ וכדו'.
מבקשים לשלוח אלי SMS,
או להקיש סיסמאות שעל מנת לקבל אותם דרוש SMS .
האם יש למישהו פתרון?, או דרך חילופית להשיג קוד כניסה? -
@מיני-האקר אבל יש עוד אפשרויות שם עם פרטי זיהוי (כגון אשראי, ת. נישואין, מספר שרשום בקופ"ח)
-
@מיני-האקר אבל יש עוד אפשרויות שם עם פרטי זיהוי (כגון אשראי, ת. נישואין, מספר שרשום בקופ"ח)
-
@מיני-האקר אבל יש עוד אפשרויות שם עם פרטי זיהוי (כגון אשראי, ת. נישואין, מספר שרשום בקופ"ח)
@אברהם-0
זה היה ככה עד לא מזמן אבל זה השתנה -
@מיני-האקר הבעיה היא שאין לי את כל הקודים האלו. הם לא רשומים על שמי.
-
אם זה חלק מהאתר gov.ilאז אפשר לקבל קוד בשיחה, חוץ מזה שימוש בת.ז ביומטרית הוא רק ע"י קורא כרטיסים, אם אתה ממש מסתבך אפשר להתקשר אליהם, הם עונים מהר מומלץ.
*1299 -
@minap
או בסניפים של רשות האוכלוסין או בעמדות שלהם שפזורות במקומים מרכזיים בערים ברחבי הארץ -
@מיני-האקר הבעיה היא שאין לי את כל הקודים האלו. הם לא רשומים על שמי.
-
@מיני-האקר כרגע פחות. אולי בהמשך אם לא יהיה אפשרות אחרת...
תודה רבה -
@מיני-האקר הבעיה היא שאין לי את כל הקודים האלו. הם לא רשומים על שמי.
-
-
מבקשים שם פרטי אשראי ועוד כמה דברים, וזה לא רשום על שמי. ועוד כמה קודים לא ממש רלונטיים או מעשיים.
-
לאחרונה נתקלתי בבעיה להכנס לאתרים ממשלתיים,
מס הכנסה, מע"מ וכדו'.
מבקשים לשלוח אלי SMS,
או להקיש סיסמאות שעל מנת לקבל אותם דרוש SMS .
האם יש למישהו פתרון?, או דרך חילופית להשיג קוד כניסה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות