בירור | איפה מכניסים את הדיסק קשיח
-
שלום לכולם
מישהו יכול בבקשה לסמן לי איפה מכניסים דיסק קשיח למחשב הזה?
תודה רבה
מצ"ב תמונה של פנים המארז בזיפ
IMG_8681.zip . -
שלום לכולם
מישהו יכול בבקשה לסמן לי איפה מכניסים דיסק קשיח למחשב הזה?
תודה רבה
מצ"ב תמונה של פנים המארז בזיפ
IMG_8681.zip . -
-
שלום לכולם
מישהו יכול בבקשה לסמן לי איפה מכניסים דיסק קשיח למחשב הזה?
תודה רבה
מצ"ב תמונה של פנים המארז בזיפ
IMG_8681.zip .@צללית בתמונה הראשונה אפשר לראות
אם מדובר בדיסק בחיבור SATA יש לך כבל שחור מסתלסל שיורד כלפי מטה ולא מחובר לכלום - זה כבל הנתונים
בשביל החשמל אתה צריך את הכבל עם החוטים הצבעוניים והראש השחור הרחב
את שניהם מחברים לדיסק
אם אתה מחפש לחבר כונן בחיבור NVMe יש לך מחבר בתחתית הלוח - זה שמשמאלו יש 3 חורים שמיועדים להברגת הכונן אל הלוח
יש 3 כאלו בשביל התאמה לכמה גדלים של כוננים -
@צללית בתמונה הראשונה אפשר לראות
אם מדובר בדיסק בחיבור SATA יש לך כבל שחור מסתלסל שיורד כלפי מטה ולא מחובר לכלום - זה כבל הנתונים
בשביל החשמל אתה צריך את הכבל עם החוטים הצבעוניים והראש השחור הרחב
את שניהם מחברים לדיסק
אם אתה מחפש לחבר כונן בחיבור NVMe יש לך מחבר בתחתית הלוח - זה שמשמאלו יש 3 חורים שמיועדים להברגת הכונן אל הלוח
יש 3 כאלו בשביל התאמה לכמה גדלים של כוננים@מתכנת-חובב
יישר כח גדול
[נגמרה לי מכסת הלייקים להיום]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות