בקשה | צריבת גירסא כשרה לקובוט פוקט
-
היי,
יש לי קובוט פוקט עם גירסא מסוננת שרכשתי מדיין תקשורת לפני כשנתיים.
אני רוצה להפוך אותו לנגן לילדים, ולכן אני מחפש מישהו שיצרוב לי עליו גירסא שאין בה כלום מלבד מצלמה, גלריה, vlc, וזהו. שלא תהיה על המכשיר שום אפליקציה נוספת באשר היא, וכמובן ללא אינטרנט.אני מבני ברק.
מישהו מעוניין? ומה העלות? -
היי,
יש לי קובוט פוקט עם גירסא מסוננת שרכשתי מדיין תקשורת לפני כשנתיים.
אני רוצה להפוך אותו לנגן לילדים, ולכן אני מחפש מישהו שיצרוב לי עליו גירסא שאין בה כלום מלבד מצלמה, גלריה, vlc, וזהו. שלא תהיה על המכשיר שום אפליקציה נוספת באשר היא, וכמובן ללא אינטרנט.אני מבני ברק.
מישהו מעוניין? ומה העלות?@סוף-הרחוב שים קיידרואיד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות