בעיה | בעיה בשיתוף מהיר בLOM S9
-
שלום אני מעוניין לדעת למה שיתוף מהיר מהפלאפון שלי (LOM S9) למכשיר זהה עובד מאוד לאט כמו העברה בבלוטוס, אבל אם אני מעביר לשיאומי חצי טאצ' (F21 PRO) אז זה עובר מהר מאוד... וכן משיאומי לשיאומי זה עובר מהר מאוד, רק מלום ללום זה לא זז... מה יכול להיות הסיבה? והאם יש לזה פתרון?
-
E elia1234 התייחס לנושא זה
-
שלום אני מעוניין לדעת למה שיתוף מהיר מהפלאפון שלי (LOM S9) למכשיר זהה עובד מאוד לאט כמו העברה בבלוטוס, אבל אם אני מעביר לשיאומי חצי טאצ' (F21 PRO) אז זה עובר מהר מאוד... וכן משיאומי לשיאומי זה עובר מהר מאוד, רק מלום ללום זה לא זז... מה יכול להיות הסיבה? והאם יש לזה פתרון?
-
@elia1234 נראה לי הוא התכוון שהלום ששלחת אליו חסום (אולי), והשיאומי ששלחת לא, אתה יכול פשוט לבדוק.
-
@בינוני אם אני שולח משיאומי ללום זה גם עובד... כל מצב שבו זה לא 2 לומים זה עובד מצוין... לכן זה כ"כ מוזר...
-
@elia1234 אולי יש להם אותה כתובת ווי פיי, או איזה מזהה אחר שבו הן דומים, סביר שזה המצב ודי סביר שזה יגרום לבעיות.
אם זה נכון נסה לשנות את הכתובות הזהות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות