בירור | אפשר להכנס לתא קולי ב-050 מטלפון אחר?
-
@דוכי
נראה לי שהם עושים את זה משום
שלאחרונה התחילו לפרוץ לטלפונים דרך התא קוליבכל מקרה ממליץ לעשות סיסמא לא קלה לתא קולי
@הסיפור-האחרון את מה
-
@הסיפור-האחרון את מה
@המופצוץ
????? -
בעבר הייתי עושה את זה [יש לי קו שרק מקבל שיחות] וכעת יש הודעה שמבקשים שאתקשר מהטלפון בעל התא הקולי.
יש אפשרות לעקוף את זה?
תודה@דוכי כתב בבירור | אפשר להכנס לתא קולי ב-050 מטלפון אחר?:
כעת יש הודעה שמבקשים שאתקשר מהטלפון בעל התא הקולי
-
@דוכי
נראה לי שהם עושים את זה משום
שלאחרונה התחילו לפרוץ לטלפונים דרך התא קוליבכל מקרה ממליץ לעשות סיסמא לא קלה לתא קולי
@הסיפור-האחרון כתב בבירור | אפשר להכנס לתא קולי ב-050 מטלפון אחר?:
נראה לי שהם עושים את זה
-
@הסיפור-האחרון כתב בבירור | אפשר להכנס לתא קולי ב-050 מטלפון אחר?:
נראה לי שהם עושים את זה
@המופצוץ
הספקתי לענות לך??? -
@המופצוץ
הספקתי לענות לך???@הסיפור-האחרון אתה גם לא הבנת לפני זה
וואי מסובך פה עם האימוג'ים -
@הסיפור-האחרון אתה גם לא הבנת לפני זה
וואי מסובך פה עם האימוג'ים -
@המופצוץ
????? -
@המופצוץ
מה לא הבנתי -
@המופצוץ
מה לא הבנתי@הסיפור-האחרון את מה ששאלתי ובוא נעצור את השיח הזה כי זה לא חלק מהנושא וזה בטח משגע אנשים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
