בעיה | מחפש דרך להתקין במחשב הזה Windows11 אחרי שפרמטתי באופן לא מוצלח
-
שלום לכולם.
בהמשך לנושא הישן הזה שאין אני רשאי להקפיצו,
אני מבקש שוב, אולי התחדש משהו למישהו,
המחשב הזה אופס על ידי, מחקתי את תוכן מחיצת הBitLocker וכעת אין דרך לאתחל אותו-גם לא באמצעות USB חיצוני.
לא מצאתי שום מקש כמו F2 או F12 בעת ההפעלה שיביא להגדרות BIOS,
וזו הצרה כעת, בתמיכה טענו לי שצריך מעבדה כדי להתקין מערכת הפעלה.
יתכן שאין דרך לגשת לדיסק שלו ללא תנאי מעבדה?
תמונות ותיעודים מהתקלה:@כוסף-לדעת יש חדש בזירה שלך? ניסית? הצלחת?
או התייאשת...@דוד-טרייטל
תנסה להכנס לבוט מניו/ביוס ע"י לחיצה והחזקה של הווליום התחתון ותדליק את המחשב -
@דוד-טרייטל
תנסה להכנס לבוט מניו/ביוס ע"י לחיצה והחזקה של הווליום התחתון ותדליק את המחשב@amit5470

זה התוצאה היחידה כשלוחצים על Vol+ והפעלה, בVol- בהפעלה אין כלום
[רק Press AnyKey To Shuttdown]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות