Nox בעברית
-
@sakran מצאתי היכן שהוא את הmore local הזה אבל עכשיו נזכרתי מה בדיוק קרה לי...
עשיתי כפי שהוא אומר שם בסרטון, לחצתי על העברית ו...(מצורף תמונה)
אשמח לעזרה...
@המתמחה תלחץ על המקש השמאלי ותאשר בחלון שעולה גישת רוט לאפליקציה
(כמובן מדובר באופן שהדלקת הרשאת רוט למכשיר -
@A0533057932 אמר בNox בעברית:
@המתמחה תלחץ על המקש השמאלי ותאשר בחלון שעולה גישת רוט לאפליקציה
(כמובן מדובר באופן שהדלקת הרשאת רוט למכשירואם זה לא מכשיר אלא תוכנת Nox????
-
@המתמחה תלחץ על המקש השמאלי ותאשר בחלון שעולה גישת רוט לאפליקציה
(כמובן מדובר באופן שהדלקת הרשאת רוט למכשיר@A0533057932 ודאי שמאושרת הגישה כבר בהגדרות ראשיות..
מה ניתן לעשות עם החלון שנפתח (עיין תמונה
) -
@A0533057932 ודאי שמאושרת הגישה כבר בהגדרות ראשיות..
מה ניתן לעשות עם החלון שנפתח (עיין תמונה
)@המתמחה תבדוק האם בהגדרות בסופר יוזר יש גישה למור לוקל
-
@המתמחה תבדוק האם בהגדרות בסופר יוזר יש גישה למור לוקל
@A0533057932 איפה זה? (סופר יוזר)
-
@A0533057932 איפה זה? (סופר יוזר)
@המתמחה שורה אחת לפני הסוף

-
@רבנן-ברכו תלחץ על CUSTOM LOCALE ותעלה תמונה
-
@המתמחה שורה אחת לפני הסוף

@A0533057932 זה אומר שזה מאושר, נכון?

-
@רבנן-ברכו אין לך רוט
-
@A0533057932 זה אומר שזה מאושר, נכון?

@המתמחה למה אתה בלוג?
מה הקשר -

ואז ללחוץ על SET
מה קורה? @רבנן-ברכו -
@רבנן-ברכו אין לך רוט
זה לא יעבוד לך
תפעיל רוט בהגדרות של נוקס ואז תעשה את כל זה -
@רבנן-ברכו אין לך רוט
זה לא יעבוד לך
תפעיל רוט בהגדרות של נוקס ואז תעשה את כל זה@A0533057932 אני הפעלתי אבל זה גם מופיע יש משהו לעשות?
-
@A0533057932 אני הפעלתי אבל זה גם מופיע יש משהו לעשות?
@המתמחה ללחוץ על הכפתור השמאלי
בנוסף ביקשתי ממך תמונה מהסופר יוזר והעלת לי מהלוג מה שלא עוזר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


