שיתוף | אולר שוויצרי ליוצרי ומפתחי גרסאות!
-
אני מעוניין לבצע פיילוט עם כמה משתמשים שרוצים ומתעסקים בנושא,
בכדי לתת להם חינם את התוכנה ולקבל מהם פידבק אמיתי על התוכנה,
מצורפים כמה צילומי מסך.

-
אני מעוניין לבצע פיילוט עם כמה משתמשים שרוצים ומתעסקים בנושא,
בכדי לתת להם חינם את התוכנה ולקבל מהם פידבק אמיתי על התוכנה,
מצורפים כמה צילומי מסך.

@דניאל-ביטון יהיה גם גרסה למק?

-
@דניאל-ביטון יהיה גם גרסה למק?

@שניאור-שמח לא נראה לי.
בלי קשר למה עשית את זה לעצמך?? 🧐 -
@שניאור-שמח לא נראה לי.
בלי קשר למה עשית את זה לעצמך?? 🧐@דניאל-ביטון כתב בשיתוף | אולר שוויצרי ליוצרי ומפתחי גרסאות!:
@שניאור-שמח לא נראה לי.

בלי קשר למה עשית את זה לעצמך?? 🧐
רציתי מחשב טוב.. (וגם כי אני אפליסט..)
אבל אני יחסית מסתדר.. במיוחד אחרי שיש את התוכנת צריבה של @אליר325000 …אם תרצה תוכל לשלוח לי את התוכנה ואני אבדוק אותה..
יש לי גם מחשב ווינדוס..
-
אני מעוניין לבצע פיילוט עם כמה משתמשים שרוצים ומתעסקים בנושא,
בכדי לתת להם חינם את התוכנה ולקבל מהם פידבק אמיתי על התוכנה,
מצורפים כמה צילומי מסך.

@דניאל-ביטון אני יכול, א' נראה שאחרי הבדיקות תמכור אותה - שים לב שאסור לפרסם בפורום. ב' לאיזה מכשירים זה מיועד
-
@דניאל-ביטון אני יכול, א' נראה שאחרי הבדיקות תמכור אותה - שים לב שאסור לפרסם בפורום. ב' לאיזה מכשירים זה מיועד
@מחנה-ידידים לא אמרתי שאני ימכור אותה
-
@מחנה-ידידים לא אמרתי שאני ימכור אותה
@דניאל-ביטון כתבת כדי לתת להם בחינם. מסתבר שאם לבודקים בחינם אז למשתמשים - בכסף. אבל לא משנה
-
@דניאל-ביטון כתבת כדי לתת להם בחינם. מסתבר שאם לבודקים בחינם אז למשתמשים - בכסף. אבל לא משנה
@מחנה-ידידים בכל מקרה לגבי התוכנה
דבר איתי בפרטי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות