פתיחת bootloader אנדרואיד 16
-
https://www.reddit.com/r/androidroot/comments/1r67bh4/samsung_a07_what_options_do_i_have/
https://xdaforums.com/t/galaxy-a075-root-twrp-physwizz.4760263/
כתוב שם שאם הגירסת oneui 8 אי אפשר לפתוח צריך לנסות לשנמך
-
https://www.reddit.com/r/androidroot/comments/1r67bh4/samsung_a07_what_options_do_i_have/
https://xdaforums.com/t/galaxy-a075-root-twrp-physwizz.4760263/
כתוב שם שאם הגירסת oneui 8 אי אפשר לפתוח צריך לנסות לשנמך
@אני-אני-אני לשנמך את האנדרואיד?
תוכל להכווין אותי קצת יותר?
עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי בעניין אבל אני מאמין שגם אם אני הראשון אני לא אהיה אחרון... -
@אני-אני-אני לשנמך את האנדרואיד?
תוכל להכווין אותי קצת יותר?
עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי בעניין אבל אני מאמין שגם אם אני הראשון אני לא אהיה אחרון... -
@אני-אני-אני תודה רבה
על המענה
מצאתי שם גרסה מותאמת למכשיר עם אנדרואיד 15
מה עלי להוריד / לצרוב
אשמח להדרכה או הפניה להדרכה שכזו
תודה רבה -
@אני-אני-אני תודה רבה
על המענה
מצאתי שם גרסה מותאמת למכשיר עם אנדרואיד 15
מה עלי להוריד / לצרוב
אשמח להדרכה או הפניה להדרכה שכזו
תודה רבה -
ב במה סימן נושא זה כשאלה
-
ב במה סימן נושא זה כנפתר
-
ב במה סימן נושא זה כלא נפתר
-
ב במה סימן נושא זה כנפתר
-
כעת אני תקוע בזה
אשמח מאוד לעזרה
https://mitmachim.top/post/1150105 -
ב במה סימן נושא זה כלא נפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות