דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. יש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?

יש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
18 פוסטים 4 כותבים 620 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ מנותק
    כ מנותק
    כלומר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אני לא מוצא אפשרות להגדיר קיוסק בווינדוס הום, יש לזה פתרון?
    או תוכנה אחרת תחליף? [הבנתי שסייפר הוא לא לשימוש מסחרי, אני צריך בשביל מחשב להשכרה].
    תודה רבה!

    M תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • T מנותק
      T מנותק
      tehila
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      בהום אין
      אבל תוכל ליצור קשר עם סייפר אולי יאשרו לך

      כ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • T tehila

        בהום אין
        אבל תוכל ליצור קשר עם סייפר אולי יאשרו לך

        כ מנותק
        כ מנותק
        כלומר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @tehila איך יוצרים קשר?

        T תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • כ כלומר

          @tehila איך יוצרים קשר?

          T מנותק
          T מנותק
          tehila
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @כלומר @bbn אפשר עזרה?
          הוא אלוף

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • כ כלומר

            אני לא מוצא אפשרות להגדיר קיוסק בווינדוס הום, יש לזה פתרון?
            או תוכנה אחרת תחליף? [הבנתי שסייפר הוא לא לשימוש מסחרי, אני צריך בשביל מחשב להשכרה].
            תודה רבה!

            M מנותק
            M מנותק
            MERS
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @כלומר אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

            אני לא מוצא אפשרות להגדיר קיוסק בווינדוס הום, יש לזה פתרון?
            או תוכנה אחרת תחליף? [הבנתי שסייפר הוא לא לשימוש מסחרי, אני צריך בשביל מחשב להשכרה].
            תודה רבה!

            יש משהו שמוסיף קיוסק [או שמדמה- לא סייפר] היה בפורום באפשהו [אולי מיוסי מחשבים- אבל לא בטוח]- תנסה להריץ חיפוש או שמישהו ימצא לך
            בהצלחה

            כ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M MERS

              @כלומר אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

              אני לא מוצא אפשרות להגדיר קיוסק בווינדוס הום, יש לזה פתרון?
              או תוכנה אחרת תחליף? [הבנתי שסייפר הוא לא לשימוש מסחרי, אני צריך בשביל מחשב להשכרה].
              תודה רבה!

              יש משהו שמוסיף קיוסק [או שמדמה- לא סייפר] היה בפורום באפשהו [אולי מיוסי מחשבים- אבל לא בטוח]- תנסה להריץ חיפוש או שמישהו ימצא לך
              בהצלחה

              כ מנותק
              כ מנותק
              כלומר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @MERS חיפשתי לפני ששאלתי [ככה צריך לא?...]
              אבל אחפש עוד

              M תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • כ כלומר

                @MERS חיפשתי לפני ששאלתי [ככה צריך לא?...]
                אבל אחפש עוד

                M מנותק
                M מנותק
                MERS
                מורחק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @כלומר אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                @MERS חיפשתי לפני ששאלתי [ככה צריך לא?...]
                אבל אחפש עוד

                אני גם לא מצליח למצוא [כרגע] אבל ברור לי שהיה- אולי תנסה בדרייב התכנות
                [או שמישהו כבר ייצר קובץ EXEL של כל התכנות]
                בהצלחה

                כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • M MERS

                  @כלומר אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                  @MERS חיפשתי לפני ששאלתי [ככה צריך לא?...]
                  אבל אחפש עוד

                  אני גם לא מצליח למצוא [כרגע] אבל ברור לי שהיה- אולי תנסה בדרייב התכנות
                  [או שמישהו כבר ייצר קובץ EXEL של כל התכנות]
                  בהצלחה

                  כ מנותק
                  כ מנותק
                  כלומר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @MERS אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                  בדרייב התכנות

                  אפשר לשאול מה זה?

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • כ כלומר

                    @MERS אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                    בדרייב התכנות

                    אפשר לשאול מה זה?

                    M מנותק
                    M מנותק
                    MERS
                    מורחק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי MERS
                    #9

                    @כלומר אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                    @MERS אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                    בדרייב התכנות

                    אפשר לשאול מה זה?

                    כן אינדקס תכנות של הפורום [אם אתה מתחבר עדיף שתעשה על מייל חדש שאתה לא משתמש בו כי היה כבר מישה ששיגע (ועדיין לפעמים משגע) את כל מי ששם כי יש כתובות מייל],

                    תנסה לבדוק בנושא הזה https://mitmachim.top/topic/1817/חסימת-מחשב-לאוצר-החכמה-ולפרויקט-השו-ת/5 אולי מה שיש שם יעזור לך
                    בהצלחה
                    עריכה: אח"כ ראיתי שאולי זה עובד רק על PRO אז זה לא רלוונטי,
                    [אתה רוצה להחליף לפרו?]

                    כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • M MERS

                      @כלומר אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                      @MERS אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                      בדרייב התכנות

                      אפשר לשאול מה זה?

                      כן אינדקס תכנות של הפורום [אם אתה מתחבר עדיף שתעשה על מייל חדש שאתה לא משתמש בו כי היה כבר מישה ששיגע (ועדיין לפעמים משגע) את כל מי ששם כי יש כתובות מייל],

                      תנסה לבדוק בנושא הזה https://mitmachim.top/topic/1817/חסימת-מחשב-לאוצר-החכמה-ולפרויקט-השו-ת/5 אולי מה שיש שם יעזור לך
                      בהצלחה
                      עריכה: אח"כ ראיתי שאולי זה עובד רק על PRO אז זה לא רלוונטי,
                      [אתה רוצה להחליף לפרו?]

                      כ מנותק
                      כ מנותק
                      כלומר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @MERS אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                      תנסה לבדוק בנושא הזה https://mitmachim.top/topic/1817/חסימת-מחשב-לאוצר-החכמה-ולפרויקט-השו-ת/5 אולי מה שיש שם יעזור לך

                      כבר בדקתי שם, בינתיים לא מצאתי את מבוקשי.
                      אפשר קישור לדרייב התוכנות?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • כ מנותק
                        כ מנותק
                        כלומר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @MERS אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                        [אתה רוצה להחליף לפרו?]

                        אם לא תהיה לי ברירה, אני אעשה את זה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • M מנותק
                          M מנותק
                          MERS
                          מורחק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי MERS
                          #12

                          @כלומר אני רואה שאין שם את התכנהאז אולי כדאי לך להריץ חיפוש בפורום [נכון לעכשיו אל מצאתי כלום- אולי נשאל את @יוסי-מחשבים אם יש לו משהו?]

                          כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • M MERS

                            @כלומר אני רואה שאין שם את התכנהאז אולי כדאי לך להריץ חיפוש בפורום [נכון לעכשיו אל מצאתי כלום- אולי נשאל את @יוסי-מחשבים אם יש לו משהו?]

                            כ מנותק
                            כ מנותק
                            כלומר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @MERS אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                            @כלומר תבדוק את הקישור הזה https://drive.google.com/drive/u/1/folders/0AOmtKZvG1vnTUk9PVA

                            לבקש הרשאת גישה? יהיה שם מישהו שיענה לי?
                            [גם אם אין שם את התוכנה, לא יזיק לי רשימת תוכנות שימושיות...]

                            M תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח מנותק
                              ח מנותק
                              חיים לוי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              ttps://whatsup.org.il/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=63420

                              http://blogs.microsoft.co.il/gidonm/2012/07/27/עמדות-קיוסק-kiosk-בסביבת-מייקרוסופט-אי/

                              http://74.cz/en/index.php

                              https://www.digitalwhisper.co.il/files/Zines/0x11/DW17-3-Kiosk_Overtaking.pdf

                              כ 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חיים לוי

                                ttps://whatsup.org.il/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=63420

                                http://blogs.microsoft.co.il/gidonm/2012/07/27/עמדות-קיוסק-kiosk-בסביבת-מייקרוסופט-אי/

                                http://74.cz/en/index.php

                                https://www.digitalwhisper.co.il/files/Zines/0x11/DW17-3-Kiosk_Overtaking.pdf

                                כ מנותק
                                כ מנותק
                                כלומר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @חיים-לוי אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                                ttps://whatsup.org.il/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=63420

                                קישור לא תקין

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ח חיים לוי

                                  ttps://whatsup.org.il/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=63420

                                  http://blogs.microsoft.co.il/gidonm/2012/07/27/עמדות-קיוסק-kiosk-בסביבת-מייקרוסופט-אי/

                                  http://74.cz/en/index.php

                                  https://www.digitalwhisper.co.il/files/Zines/0x11/DW17-3-Kiosk_Overtaking.pdf

                                  כ מנותק
                                  כ מנותק
                                  כלומר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @חיים-לוי אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                                  http://blogs.microsoft.co.il/gidonm/2012/07/27/עמדות-קיוסק-kiosk-בסביבת-מייקרוסופט-אי/

                                  Error establishing a database connection

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ח חיים לוי

                                    ttps://whatsup.org.il/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=63420

                                    http://blogs.microsoft.co.il/gidonm/2012/07/27/עמדות-קיוסק-kiosk-בסביבת-מייקרוסופט-אי/

                                    http://74.cz/en/index.php

                                    https://www.digitalwhisper.co.il/files/Zines/0x11/DW17-3-Kiosk_Overtaking.pdf

                                    כ מנותק
                                    כ מנותק
                                    כלומר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @חיים-לוי אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                                    ttps://whatsup.org.il/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=63420

                                    http://blogs.microsoft.co.il/gidonm/2012/07/27/עמדות-קיוסק-kiosk-בסביבת-מייקרוסופט-אי/

                                    http://74.cz/en/index.php

                                    https://www.digitalwhisper.co.il/files/Zines/0x11/DW17-3-Kiosk_Overtaking.pdf

                                    תודה רבה!
                                    התוכנות כאן בתשלום...
                                    אם יהיה לך עוד אשמח שתשלח!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • כ כלומר

                                      @MERS אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                                      @כלומר תבדוק את הקישור הזה https://drive.google.com/drive/u/1/folders/0AOmtKZvG1vnTUk9PVA

                                      לבקש הרשאת גישה? יהיה שם מישהו שיענה לי?
                                      [גם אם אין שם את התוכנה, לא יזיק לי רשימת תוכנות שימושיות...]

                                      M מנותק
                                      M מנותק
                                      MERS
                                      מורחק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @כלומר אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                                      @MERS אמר ביש קיוסק בווינדוס הום [לא פרו], או תחליף לקיוסק?:

                                      @כלומר תבדוק את הקישור הזה https://drive.google.com/drive/u/1/folders/0AOmtKZvG1vnTUk9PVA

                                      לבקש הרשאת גישה? יהיה שם מישהו שיענה לי?
                                      [גם אם אין שם את התוכנה, לא יזיק לי רשימת תוכנות שימושיות...]

                                      כן עונים שם מהר [מישהו שם כתב שאם אין תשובה תוך לא זוכר כמה זמן לשלוח לו מייל והוא יסדר]
                                      בהצלחה-תהנה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות

                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • חוקי הפורום
                                      • פופולרי
                                      • לא נפתר
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • צור קשר