עזרה בגיבוי של גוגל (Backup and Sync from Google)
-
שלום וברכה,
אני משתמש בגיבוי של גוגל (Backup and Sync from Google) כדי לגבות חומר מהמחשב שלי לדרייב.
כעת קניתי מחשב חדש, העברתי את החומר למחשב החדש והתקנתי את תוכנת הגיבוי, וחשבתי שהוא יזהה אוטומטית שזה אותו חומר ויסנכרן אותו עם מה שכבר היה בדרייב, אבל הוא קולט את זה כשני מחשבים שונים, ורוצה להתחיל להעלות לי את כל החומר מהתחלה... (מדובר ביותר מ100 ג'יגה, ולא שייך פשוט למחוק את כל הגיבוי הקודם ולהתחיל להעלות מחדש).(צילום מסך: ה'מחשב נייד שלי' זה המחשב החדש, וה'המחשב שלי' זה המחשב הישן)

כשניסיתי לעשות העברה של הקבצים מהתיקיה בדרייב של הגיבוי מהמחשב הקודם לתיקיה החדשה של הגיבוי זה התחיל להכפיל לי את הקבצים, (וגם להוריד לי למחשב עותק נוסף של הכל...).
מישהו יודע על פיתרון? יש משהו אולי בהגדרות?
תודה רבה מראש
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות