בעיה | ננעל לי נגן המנגן עם סיסמה ע”י אפליקציה חיצונית
-
@טופ-שבמתמחים עם סיכה!
יש לך חור קטן של איפוס (בדרך כלל ליד חור ההטענה) ואתה מכניס לשם סיכה ויש בפנים כפתור קטן
ותזהר שזה לא יהיה חור אחר שזה יכול להרוס
ועדיף שתעשה מצב בטוח שזה הכי בטוח
(זה בעצם עושה הפעלה מחדש וכשזה על מצב בטוח רק אפליקציות מערכת עובדות וכל השאר מושבתות זמנית עד שתפעיל מחדש) -
@צדיק-0 מה זה מצב בטוח?
@טופ-שבמתמחים כשאתה לוחץ כמה שניות על הכפתור כיבוי אז יש לך כפתור כיבוי הפעלה מחדש תלחץ עוד כמה שניות על הכפתור כיבוי במסך יהיה לך אופציה למצב בטוח תאשר יהיה לך הפעלה מחדש של הנגן ושהוא ידלק למטה יהיה כתוב לך מצב בטוח ואז תכנס להגדרות ותמחק את האפליקציה הזאת
-
ט טופ שבמתמחים סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות