בקשה | מחפש מישהו שיגדיר עבורי עכשיו מערכת ivr מודל תור בתשלום
-
שלום לכולם בסוף מישהו עשה לי את זה מה שהוא עשה זה ככה יש שלוחה 1 שבה זה מחייג למספר 1 תמיד ואם מספר 1 לא עונה זה עובר למספר 2 חוץ מזה יש את שלוחה 9 שבה יש הפנייה למערכת אחרת שמעבירה את השיחה אלי הוא ערך עבורי את שתי המערכות השאילה היא כמה משלמים על כזה דבר הוא לא רצה להגיד מחיר - סיכמנו שנשאל בפורום.
אז תגידו בבקשה ואל תחסכו לי תנו לו מה שמגיע לו ברווח.
תודה לכולם. -
@פנסאים כתב בבקשה | מחפש מישהו שיגדיר עבורי עכשיו מערכת ivr מודל תור בתשלום:
ללא כולל יחידות
למה צריך יחידות? יש את מערכת תור החדשה ויש את הקומבינה של החדר ועידה (לא יודע איך יסתדר עם המעברים).
-
שלום לכולם בסוף מישהו עשה לי את זה מה שהוא עשה זה ככה יש שלוחה 1 שבה זה מחייג למספר 1 תמיד ואם מספר 1 לא עונה זה עובר למספר 2 חוץ מזה יש את שלוחה 9 שבה יש הפנייה למערכת אחרת שמעבירה את השיחה אלי הוא ערך עבורי את שתי המערכות השאילה היא כמה משלמים על כזה דבר הוא לא רצה להגיד מחיר - סיכמנו שנשאל בפורום.
אז תגידו בבקשה ואל תחסכו לי תנו לו מה שמגיע לו ברווח.
תודה לכולם. -
@עידו300 כתב בבקשה | מחפש מישהו שיגדיר עבורי עכשיו מערכת ivr מודל תור בתשלום:
הקומבינה של החדר ועידה
מה הקומבינה?
-
@שמואל-הסיני בעיקרון כל שלוחה זה 50
@kasnik קיצור 100 ש"ח נכון?
העברתי לו!
תודה!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות