בקשה | יצירת גרסא לqin f21 pro
-
@מחנה-ידידים לגבי שיפורים, תעבור על המדריכים שלי, יש הרבה שיפורים ותיקונים
-
@מחנה-ידידים לגבי שיפורים, תעבור על המדריכים שלי, יש הרבה שיפורים ותיקונים
@שניאור-שמח יש לך את המדריך הזה ל f21 pro?
-
@שניאור-שמח יש לך את המדריך הזה ל f21 pro?
@מחנה-ידידים לא, אבל לא כ״כ צריך.. חלק מהדברים כבר יש מובנה..
תוכל לעזר בג׳ימני אם תרצה להוסיף עוד.. -
זה הכי טוב https://drive.google.com/file/d/1L0UWf1YGFPKDZtWmvzvrvnimq2MJPyp8/view
אבל מה הענין יש כבר גירסא כזו
-
זה הכי טוב https://drive.google.com/file/d/1L0UWf1YGFPKDZtWmvzvrvnimq2MJPyp8/view
אבל מה הענין יש כבר גירסא כזו
@אני-אני-אני מה זה הגירסא הזו מה יש בה?
-
@קופיקו
בגירסא החדשה שתעלה בקרוב יהיה וולטה (חוץמזה שאפשר להפעיל עם הסקריפט)@אני-אני-אני זו הסטוק הגלובלית?
-
@אני-אני-אני זו הסטוק הגלובלית?
@מחנה-ידידים
איזה ?
הגירסה מהקישור ששלחתי היא גירסא סטוק רום מתאימה לכל מכשיר בעיקרון אבל למכשירים החדשים צריך לצרוב אח''כ את ונדור בוט ועוד מחיצה בגלל שינויי דרייברים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות