בקשת מידע | הורדה מדרייב פיצול תיקיות
-
אם מורידים מהדרייב הרבה חומר זה מפצל כל תיקיה לכמה תיקיות ואז צריך עבודת נמלים לחבר את כל הקבצים לתיקיה אחת.
האם יש דרך לחבר הכל בקלות? -
אם מורידים מהדרייב הרבה חומר זה מפצל כל תיקיה לכמה תיקיות ואז צריך עבודת נמלים לחבר את כל הקבצים לתיקיה אחת.
האם יש דרך לחבר הכל בקלות? -
@אורגניסט-צעיר לחלץ עם ווינראר, ווינזיפ וכדו'. לתפוס את כל הקבצים יחד, מקש ימני, "חלץ קבצים" או "חלץ לכאן" וכיו"ב.
@הערשלה חלק ירד לי מהורדה רגילה מהדרייב וחלק ירד לי מהתוכנה הזו Internet Download Manager

יש אפשרות לחבר את שניהם? -
@הערשלה חלק ירד לי מהורדה רגילה מהדרייב וחלק ירד לי מהתוכנה הזו Internet Download Manager

יש אפשרות לחבר את שניהם? -
אם מורידים מהדרייב הרבה חומר זה מפצל כל תיקיה לכמה תיקיות ואז צריך עבודת נמלים לחבר את כל הקבצים לתיקיה אחת.
האם יש דרך לחבר הכל בקלות?@אורגניסט-צעיר לא צריך עבודת נמלים. תבחר את כל הקבצים הדחוסים שירדו מהדרייב תחלץ עם
התוכנה הזו לאותה תקיה (חלץ כאן) ואז הכל יסתדר כמו שהיה בדרייב עצמו -
@אורגניסט-צעיר לא צריך עבודת נמלים. תבחר את כל הקבצים הדחוסים שירדו מהדרייב תחלץ עם
התוכנה הזו לאותה תקיה (חלץ כאן) ואז הכל יסתדר כמו שהיה בדרייב עצמו@יוסף-מאיר-וייס @הערשלה
תודה רבה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות