דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. עזרה הדדית אפליקציות
  5. הצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן

הצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית אפליקציות
207 פוסטים 20 כותבים 5.2k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר רציונל

    @הישבשר-המלומד כתב בהצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן:

    הגב אם יש למישהו הערות או כלים מסויימים שלדעתו יעזור יותר להוסיף לאפליקציה שיגיד זה חשוב לי לעדכון הבא בע"ה.

    סינון סרטונים

    הישבשר המלומדה מנותק
    הישבשר המלומדה מנותק
    הישבשר המלומד
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי הישבשר המלומד
    #30

    @רציונל יש כרגע ברוך ה'

    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

      @רציונל יש כרגע ברוך ה'

      ר מנותק
      ר מנותק
      רציונל
      כתב נערך לאחרונה על ידי רציונל
      #31

      @הישבשר-המלומד אתה אדיר!

      ברוך ה'...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • Y מנותק
        Y מנותק
        YZS
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #32

        אני לא מצליח להוריד מהדרייב חסום לי

        הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Y YZS

          אני לא מצליח להוריד מהדרייב חסום לי

          הישבשר המלומדה מנותק
          הישבשר המלומדה מנותק
          הישבשר המלומד
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #33

          @YZS מה חסום החנות? איך אני יכול לשלוח לך?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הישבשר המלומדה מנותק
            הישבשר המלומדה מנותק
            הישבשר המלומד
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי הישבשר המלומד
            #34

            האתר נפתח בהצלחה בנטפרי

            שלמה רביבש תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

              האתר נפתח בהצלחה בנטפרי

              שלמה רביבש מנותק
              שלמה רביבש מנותק
              שלמה רביב
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #35

              @הישבשר-המלומד משהו מתקדם בקשר לסינון טקסט?

              לאתר שלי - רביב דיגיטל

              הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד סימן נושא זה כשאלה
              • שלמה רביבש שלמה רביב

                @הישבשר-המלומד משהו מתקדם בקשר לסינון טקסט?

                הישבשר המלומדה מנותק
                הישבשר המלומדה מנותק
                הישבשר המלומד
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #36

                @שלמה-רביב סינון טקסט פחות נמצא על הפרק כרגע יותר העבודה על איכות הסינון והכי חשוב על טעינה מהירה של הכול החנות ככול ויהיו בה יותר קובצי APK משחקים פונקציות לאנדרואיד וכו' ככה זה יטען יותר לאט אני עובד כרגע בעיקר על זה טעינה מהירה שיקח פחות כוח מהראם של המכשיר שמעתי פה ושם הערות לשיפור (עדין אין איזה משהו שהביא לי איזה רעיון לממש את הפוטנציל של זה יותר אני שומע הכול ופתוח להכול)
                *אני גם עובד על הוספה של הרבה משחקים ופונקציות לחנות תודה לכל מי ששלח ו@נחלס-דון שעזר המון תודה לכולם על התמיכה אשמח לשמוע עוד הצעות לשיפורים והערות מי שיכול לשלוח לי עוד APK אני גם אשמח לילה טוב לכולם!.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד התייחס לנושא זה
                • ס מנותק
                  ס מנותק
                  סקרן בקטנה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #37

                  ישר כח!
                  אני יבדוק יותר מאוחר נראה מעניין
                  יש בעיה עם הקישור של הורדת החנות הזה
                  https://service-947433129188.us-west1.run.app/
                  אגב סקרנות איך זה עובד עם ה AI בעצם זה שולח אליו כל תמונה?
                  ועוד משהו אפשר להסיר את זה עם סיסמה שלי או משהו למקרה שלא עובד?

                  הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ס סקרן בקטנה

                    ישר כח!
                    אני יבדוק יותר מאוחר נראה מעניין
                    יש בעיה עם הקישור של הורדת החנות הזה
                    https://service-947433129188.us-west1.run.app/
                    אגב סקרנות איך זה עובד עם ה AI בעצם זה שולח אליו כל תמונה?
                    ועוד משהו אפשר להסיר את זה עם סיסמה שלי או משהו למקרה שלא עובד?

                    הישבשר המלומדה מנותק
                    הישבשר המלומדה מנותק
                    הישבשר המלומד
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי הישבשר המלומד
                    #38

                    @סקרן-בקטנה הבעיה שהייתה תוקנה!
                    והחנות עודכנה כרגע ויש בה עכשיו באזור ה 50 + אפליקציות לכן בהפעלה ראשונה יקח דקה וחצי עד לטעינה של החנות אבל זה חד פעמי בלבד וגם בגרסא הבאה זה לא יהיה!
                    איך הסריקה עובדת?
                    אז ככה אתה פותח קובץ (תמונה או וידאו) האפליקציה מזהה אם הקובץ נפתח בעבר ע"י חתימה דגיטלית המטמעת (זה לא משנה את שם הקובץ או את מיקומו או את הסיומת שלו) אם לא היא שולחת לבדיקה ואם כן היא פועלת כך בעצם כל קובץ מקבל חתימה דגיטלית אם הוא מאושר או לא אם הוא מאושר הוא נפתח כרגיל אם לא הוא נחסם ואפשר לשחרר עם קוד ניהול גם את האפלייקציה במקרה שלא אהבת אפשר לשחרר עם הקוד ניהול שהגדרת בהתחלה וגם במצב חירום ששחכת את הקוד נתן לשחזר על ידי שליטה מרחוק.
                    הגב אם משהו בנטפרי אשמח שהוא יבדוק אם הקישור שיש כרגע באתר לחנות עובד ויעדכן פה תודה!

                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                      @סקרן-בקטנה הבעיה שהייתה תוקנה!
                      והחנות עודכנה כרגע ויש בה עכשיו באזור ה 50 + אפליקציות לכן בהפעלה ראשונה יקח דקה וחצי עד לטעינה של החנות אבל זה חד פעמי בלבד וגם בגרסא הבאה זה לא יהיה!
                      איך הסריקה עובדת?
                      אז ככה אתה פותח קובץ (תמונה או וידאו) האפליקציה מזהה אם הקובץ נפתח בעבר ע"י חתימה דגיטלית המטמעת (זה לא משנה את שם הקובץ או את מיקומו או את הסיומת שלו) אם לא היא שולחת לבדיקה ואם כן היא פועלת כך בעצם כל קובץ מקבל חתימה דגיטלית אם הוא מאושר או לא אם הוא מאושר הוא נפתח כרגיל אם לא הוא נחסם ואפשר לשחרר עם קוד ניהול גם את האפלייקציה במקרה שלא אהבת אפשר לשחרר עם הקוד ניהול שהגדרת בהתחלה וגם במצב חירום ששחכת את הקוד נתן לשחזר על ידי שליטה מרחוק.
                      הגב אם משהו בנטפרי אשמח שהוא יבדוק אם הקישור שיש כרגע באתר לחנות עובד ויעדכן פה תודה!

                      נ מנותק
                      נ מנותק
                      נחלס דון
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #39

                      @הישבשר-המלומד בדקתי באתרוג, אבל תציין שם שצריך להוריד את ה-& מהקישור ידנית

                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ס מנותק
                        ס מנותק
                        סקרן בקטנה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #40

                        מוזר זה עדיין לא עובד לי פשוט כתוב הדף לא נמצא זה בהעתקה
                        וגם כשלוחץ על הקישור עצמו לא מגיב בכלל

                        הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נ נחלס דון

                          @הישבשר-המלומד בדקתי באתרוג, אבל תציין שם שצריך להוריד את ה-& מהקישור ידנית

                          נ מנותק
                          נ מנותק
                          נחלס דון
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #41

                          כתב בהצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן:

                          שצריך להוריד את ה-& מהקישור ידנית

                          @סקרן-בקטנה תעתיק את הקישור ותוריד את ה-& ידנית

                          הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • נ נחלס דון

                            כתב בהצעת ייעול | תגובות על אפליקצית עוגן:

                            שצריך להוריד את ה-& מהקישור ידנית

                            @סקרן-בקטנה תעתיק את הקישור ותוריד את ה-& ידנית

                            הישבשר המלומדה מנותק
                            הישבשר המלומדה מנותק
                            הישבשר המלומד
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #42

                            @נחלס-דון בדיוק אבל למען ה' לא יודע למה זה כבר הספיק להיחסם בנטפרי למרות שפרסמתי את זה עם & מוזר מה אני אמור לעשות כדי שהם לא יחסמו לי את זה (אם אני מעלה את זה לגיטאב הם חוסמים גם?)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ס סקרן בקטנה

                              מוזר זה עדיין לא עובד לי פשוט כתוב הדף לא נמצא זה בהעתקה
                              וגם כשלוחץ על הקישור עצמו לא מגיב בכלל

                              הישבשר המלומדה מנותק
                              הישבשר המלומדה מנותק
                              הישבשר המלומד
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי הישבשר המלומד
                              #43

                              @סקרן-בקטנה מצויין עשית טוב בעתקת את הקישור עכשיו תפתח חלון חדש בגוגל ותעשה הדבק וזהו.
                              הגב משתמשים שחסום להם החנות להורדה שיפנו אלי בפרטי...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד סימן נושא זה כנפתר
                              • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד סימן נושא זה כלא נפתר
                              • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                                @שלמה-רביב @המלאך בעדכון הבא בע"ה הקוד יערופל וזה לא בקוד פתוח הכלל וגם לא יעלה לגיטאב בגלל שיש שם הרבה ידע על החסימה שעם זה אפשר לפרוץ אותה (או לפרוץ את החנות) החברה פה לא משנה מה אני יעשה תמיד יכלו לעשות הנדסה לאחור אבל זה יהיה הרע במיעוטו.
                                הגב אם יש למישהו הערות או כלים מסויימים שלדעתו יעזור יותר להוסיף לאפליקציה שיגיד זה חשוב לי לעדכון הבא בע"ה.

                                I מנותק
                                I מנותק
                                izhak
                                כתב נערך לאחרונה על ידי izhak
                                #44

                                @הישבשר-המלומד תוכל להוסיף באפליקציה אפשרות לסינון webview

                                הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • I izhak

                                  @הישבשר-המלומד תוכל להוסיף באפליקציה אפשרות לסינון webview

                                  הישבשר המלומדה מנותק
                                  הישבשר המלומדה מנותק
                                  הישבשר המלומד
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #45

                                  @izhak מה זה?

                                  המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                                    @izhak מה זה?

                                    המלאךה מנותק
                                    המלאךה מנותק
                                    המלאך
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #46

                                    @הישבשר-המלומד דפדפן מובנה באפליקציות.

                                    "Code shapes logic, AI expands vision."

                                    הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המלאךה המלאך

                                      @הישבשר-המלומד דפדפן מובנה באפליקציות.

                                      הישבשר המלומדה מנותק
                                      הישבשר המלומדה מנותק
                                      הישבשר המלומד
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #47

                                      @המלאך מה אני ירוויח מזה ממילא ויפי חסום אז מה צריך לחסום דפדפן פנימי

                                      המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                                        @המלאך מה אני ירוויח מזה ממילא ויפי חסום אז מה צריך לחסום דפדפן פנימי

                                        המלאךה מנותק
                                        המלאךה מנותק
                                        המלאך
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #48

                                        @הישבשר-המלומד עניתי לגופה של שאלה.
                                        באמת אין צורך אם הווי פיי חסום.

                                        "Code shapes logic, AI expands vision."

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד סימן נושא זה כנושא רגיל
                                        • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד סימן נושא זה כשאלה
                                        • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                                          כאן אפשר להגיב להעיר להאיר לדווח על באגים וכו' מהנושא הזה
                                          https://mitmachim.top/post/1145831

                                          ד מנותק
                                          ד מנותק
                                          דוד g
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #49

                                          @הישבשר-המלומד אין גירסה של עוגן לאנדרואיד 6

                                          הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר