בקשת מידע | מישהוא מכיר תחליף ל Notepad
-
הוא לא נח ולא עובד טוב עם עברית.
אני משתמש ב micro ב wsl debian, חיפשתי אותו ב מיקרוסופט סטור ולא מצאתי -
R RearmostPant23 מחק נושא זה
-
R RearmostPant23 שחזר נושא זה
-
הוא לא נח ולא עובד טוב עם עברית.
אני משתמש ב micro ב wsl debian, חיפשתי אותו ב מיקרוסופט סטור ולא מצאתימצאתי https://github.com/micro-editor/micro/releases/download/v2.0.15/micro-2.0.15-win64.zip רק העברית הפוך לא כמו ב WSL
מישהו יודע למה זה קשור או איך לסדר את זה? -
R RearmostPant23 סימן נושא זה כשאלה
-
מצאתי https://github.com/micro-editor/micro/releases/download/v2.0.15/micro-2.0.15-win64.zip רק העברית הפוך לא כמו ב WSL
מישהו יודע למה זה קשור או איך לסדר את זה?מקפיץ
-
@rearmostpant23 Micro רץ בתוך הטרמינל (Command Line בווינדוס), כך שהתמיכה ב-RTL תלויה ישירות בטרמינל שאתה משתמש בו.
אין לי מושג עד כמה הטרמינל המובנה של וינדוס תומך ב-RTL.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות