באג | ג'מיני הפסיק לעבוד.
-
ניסיתי לפתוח את ג'מיני במחשב של מכמה חשבונות במחשב שלי, והוא נתן לי רק מקום לכתוב את ההודעה בלי אפשרות לשלוח אותה. (גם לא עם enter). ניסיתי רענון חזק וכלום לא עזר. (עד היום זה עבד לי חלק. אני משתמש באתרוג)
אשמח לעזרה. -
ניסיתי לפתוח את ג'מיני במחשב של מכמה חשבונות במחשב שלי, והוא נתן לי רק מקום לכתוב את ההודעה בלי אפשרות לשלוח אותה. (גם לא עם enter). ניסיתי רענון חזק וכלום לא עזר. (עד היום זה עבד לי חלק. אני משתמש באתרוג)
אשמח לעזרה.@סורוצקינער דברו על זה כבר היום שיש בעיות
-
ניסיתי לפתוח את ג'מיני במחשב של מכמה חשבונות במחשב שלי, והוא נתן לי רק מקום לכתוב את ההודעה בלי אפשרות לשלוח אותה. (גם לא עם enter). ניסיתי רענון חזק וכלום לא עזר. (עד היום זה עבד לי חלק. אני משתמש באתרוג)
אשמח לעזרה. -
ניסיתי לפתוח את ג'מיני במחשב של מכמה חשבונות במחשב שלי, והוא נתן לי רק מקום לכתוב את ההודעה בלי אפשרות לשלוח אותה. (גם לא עם enter). ניסיתי רענון חזק וכלום לא עזר. (עד היום זה עבד לי חלק. אני משתמש באתרוג)
אשמח לעזרה.@סורוצקינער נושא רביעי לפחות בקשר לזה
זה בעיה אצל אתרוג
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות