בקשה | דרושים בודקים לאפליקצית "עוגן" - סינון MDM לאנדרואיד על ידי מודל ML אופליין!
-
@גלידת-תות אני אישית בדקתי את זה על אימלטור ועל M36 ועל BF85 וגם על גלי' 2 והכול עובד חלק אל תדאגו לא יצפוצץ לכם המכשיר מקסימום יהיה איזה באג אל דאגה

-
@גלידת-תות אני אישית בדקתי את זה על אימלטור ועל M36 ועל BF85 וגם על גלי' 2 והכול עובד חלק אל תדאגו לא יצפוצץ לכם המכשיר מקסימום יהיה איזה באג אל דאגה

-
@גלידת-תות אני אישית בדקתי את זה על אימלטור ועל M36 ועל BF85 וגם על גלי' 2 והכול עובד חלק אל תדאגו לא יצפוצץ לכם המכשיר מקסימום יהיה איזה באג אל דאגה

@הישבשר-המלומד אז למה לא לעלות בפוסט מסודר כמו שאמרת?
-
@הישבשר-המלומד אז למה לא לעלות בפוסט מסודר כמו שאמרת?
@גלידת-תות אני יעלה את זה אחר כך קיבלתי איזה שהוא באג נראה מה זה ואז...
-
פניתה במייל?
@הישבשר-המלומד כן yudi
-
@הישבשר-המלומד כן yudi
-
@המופצוץ ובדקתי מה ששלחתי לך
@הישבשר-המלומד דקה בודק
-
@הישבשר-המלומד דקה בודק
-
@המופצוץ עצוררר איזה אנדרואיד זה?
-
@המופצוץ אה בסדר תמשיך כי עדין לא בוצע בניה נקיה ל14 כנראה
ותעדכן...
-
ותעדכן...
@הישבשר-המלומד זמין??
-
@הישבשר-המלומד זמין??
-
@המופצוץ כן הדרך היחידה להפעיל MDM זה או דרך האתר או דרך הרצה במחשב
@הישבשר-המלומד מה צריך לבדוק?
(יש לי M36 מרוטט כך שלהסיר את האפליקציה אני אוכל תמיד) -
@הישבשר-המלומד מה צריך לבדוק?
(יש לי M36 מרוטט כך שלהסיר את האפליקציה אני אוכל תמיד) -
@המופצוץ כן הדרך היחידה להפעיל MDM זה או דרך האתר או דרך הרצה במחשב
@הישבשר-המלומד זה לא עובד דרך האתר
-
@הישבשר-המלומד זה לא עובד דרך האתר
-
@המופצוץ שניה תסביר לי מה עשיתי בדיוק...
@הישבשר-המלומד עשיתי כל מה שהיה כתוב שם
-
@הישבשר-המלומד עשיתי כל מה שהיה כתוב שם
-
@הישבשר-המלומד עשיתי כל מה שהיה כתוב שם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות