שיתוף | אפליקציה אופליין לשיר ווקאלי
-
יש אפליקציה מהירה מאוד ופועלת אופליין לבחירה קול או מנגינה בשביל לשמור את השיר יש ללחוץ בתחילת השיר על סימן ההקלטה
קישור לגוגל פליי-https://play.google.com/store/apps/details?id=io.jkhddev.kkb_free_le&pcampaignid=web_share
אם אין לכם אפשרות לגוגל פליי חפשו בגוגל Karaokebox.apk -
יש אפליקציה מהירה מאוד ופועלת אופליין לבחירה קול או מנגינה בשביל לשמור את השיר יש ללחוץ בתחילת השיר על סימן ההקלטה
קישור לגוגל פליי-https://play.google.com/store/apps/details?id=io.jkhddev.kkb_free_le&pcampaignid=web_share
אם אין לכם אפשרות לגוגל פליי חפשו בגוגל Karaokebox.apk -
@י.ר.ק זה יותר טוב מזה?
https://mitmachim.top/post/790881 -
האפליקציה להורדה (קרדיט @ אלוף תימן)https://send.magicode.me/send-file/file/22eb82bba7995@@@@@@@036043c210b6bca0c5a6e8820fd/view להוריד @
-
@י.ר.ק זה יותר טוב מזה?
https://mitmachim.top/post/790881@צצצצצ כתב בשיתוף | אפליקציה אופליין לשיר ווקאלי:
@י.ר.ק זה יותר טוב מזה?
https://mitmachim.top/post/790881הרבה יותר טוב
@י.ר.ק כתב בשיתוף | אפליקציה אופליין לשיר ווקאלי:
בשביל לשמור את השיר יש ללחוץ בתחילת השיר על סימן ההקלטה
אני לא יודע מה אתה מתכוון כי אני פשוט לוחץ על השלוש נקודות ליד סימן ההפעלה ואז לוחץ על export ובוחר פורמט ומייצא
-
@צצצצצ כתב בשיתוף | אפליקציה אופליין לשיר ווקאלי:
@י.ר.ק זה יותר טוב מזה?
https://mitmachim.top/post/790881הרבה יותר טוב
@י.ר.ק כתב בשיתוף | אפליקציה אופליין לשיר ווקאלי:
בשביל לשמור את השיר יש ללחוץ בתחילת השיר על סימן ההקלטה
אני לא יודע מה אתה מתכוון כי אני פשוט לוחץ על השלוש נקודות ליד סימן ההפעלה ואז לוחץ על export ובוחר פורמט ומייצא
-
צ צול גאה התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות