דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | האם זו מציאה?

בירור | האם זו מציאה?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
39 פוסטים 12 כותבים 1.1k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חיים5299173

    @פראירי
    את האתר אני מכיר. ואני זכאי לקנות שם (אני נחשב סטודנט), ואני יודע שזה מחודש.
    חוץ מזה?

    פראיריפ מנותק
    פראיריפ מנותק
    פראירי
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @חיים5299173
    אני הייתי קופץ על זה בשתי ידיים.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ח חיים5299173

      עריכה | י"ט סיון 04.06

      אשמח לעזרה, להבין האם המחשב הזה הוא מציאה? או שיש קעצ' שאני מפספס...

      bb0d5ccf-ffb1-42d4-8840-abd2b037c0c2-image.png

      M מנותק
      M מנותק
      mdy
      כתב נערך לאחרונה על ידי mdy
      #5

      @חיים5299173 אחרי שתזמין לך אחד, שלא נתפוס לך...
      תוכל לספר לנו איזה אתר זה? אולי קישור?

      האמת... הרגע מצאתי את האתר. שולחים לישראל?

      M תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • M mdy

        @חיים5299173 אחרי שתזמין לך אחד, שלא נתפוס לך...
        תוכל לספר לנו איזה אתר זה? אולי קישור?

        האמת... הרגע מצאתי את האתר. שולחים לישראל?

        M מנותק
        M מנותק
        MAKRO
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @mdy כתב בבירור | האם זו מציאה?:

        האמת... הרגע מצאתי את האתר. שולחים לישראל?

        לא
        וכבר כתבו שהרכישה היא רק לזכאים

        M תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • M MAKRO

          @mdy כתב בבירור | האם זו מציאה?:

          האמת... הרגע מצאתי את האתר. שולחים לישראל?

          לא
          וכבר כתבו שהרכישה היא רק לזכאים

          M מנותק
          M מנותק
          mdy
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @MAKRO אז זה יוצא כבר כ300 דולר. מציאה אבל... חושב שאפשר למצוא בארץ במבצעים לא רחוק מזה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חיים5299173

            עריכה | י"ט סיון 04.06

            אשמח לעזרה, להבין האם המחשב הזה הוא מציאה? או שיש קעצ' שאני מפספס...

            bb0d5ccf-ffb1-42d4-8840-abd2b037c0c2-image.png

            M מנותק
            M מנותק
            MAKRO
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @חיים5299173
            נראה עיסקה טובה בהחלט
            בהתחשב בשוק ובמחירי איביי למוצרים כאלה.

            רק שאלה
            נכנסת רק לכתובת הזו
            https://www.pcsrefurbished.com/sales/salesHome.aspx
            או שהצלחת גם לגשת לכאן?
            https://www.pcsforpeople.org/

            כי אצלי חסום, כנראה בגלל הגדרות איזוריות ואין לי VPN לעקיפה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ח מחובר
              ח מחובר
              חיים5299173
              כתב נערך לאחרונה על ידי חיים5299173
              #9

              א. תודה למי שענה.
              ב. למי ששאל על הפרטים.
              אסביר: אני כעת בארה"ב, ויש לי זכאות כי אני לומד בישיבה שמוכרת כאוניברסיטה ויש לי זכאויות של סטודנטים שביניהם - 4 מחשבים מחודשים שאני יכול לקנות באתר הזה. (אגב משלוח חינם בארה"ב).

              חשוב לי לשאול שוב ולהבהיר: כדאי לי לקנות את זה עכשיו? או לחכות למציאות אחרות? כי לפעמים יש מציאות מטורפות. השאלה האם זו מציאה מטורפת לדעתכם, כך שכדאי לי לקנות את זה ולנסות למכור.
              תודה מראש!

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ח חיים5299173

                א. תודה למי שענה.
                ב. למי ששאל על הפרטים.
                אסביר: אני כעת בארה"ב, ויש לי זכאות כי אני לומד בישיבה שמוכרת כאוניברסיטה ויש לי זכאויות של סטודנטים שביניהם - 4 מחשבים מחודשים שאני יכול לקנות באתר הזה. (אגב משלוח חינם בארה"ב).

                חשוב לי לשאול שוב ולהבהיר: כדאי לי לקנות את זה עכשיו? או לחכות למציאות אחרות? כי לפעמים יש מציאות מטורפות. השאלה האם זו מציאה מטורפת לדעתכם, כך שכדאי לי לקנות את זה ולנסות למכור.
                תודה מראש!

                ח מחובר
                ח מחובר
                חיים5299173
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                אוקיי, אז... ברוך דיין האמת על המחשב. הוא נחטף😢
                4520fd0d-165a-4a0b-bdb4-099bfc98fa1f-image.png

                בכל אופן, אמשיך להעלות פה את המבצעים בכל פעם שיהיה משהו שנראה לי טוב - ואשמח אם תשתפו פעולה ותייעצו לי מה שווה.
                תודה!

                יעקב אליעזרי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח חיים5299173

                  אוקיי, אז... ברוך דיין האמת על המחשב. הוא נחטף😢
                  4520fd0d-165a-4a0b-bdb4-099bfc98fa1f-image.png

                  בכל אופן, אמשיך להעלות פה את המבצעים בכל פעם שיהיה משהו שנראה לי טוב - ואשמח אם תשתפו פעולה ותייעצו לי מה שווה.
                  תודה!

                  יעקב אליעזרי מנותק
                  יעקב אליעזרי מנותק
                  יעקב אליעזר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @חיים5299173
                  מציאה זה לא מילה ממש שווה. להבא תמיד תיקח דור 11 ומעלה. דור 10 זה צב כבר

                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • יעקב אליעזרי יעקב אליעזר

                    @חיים5299173
                    מציאה זה לא מילה ממש שווה. להבא תמיד תיקח דור 11 ומעלה. דור 10 זה צב כבר

                    ח מחובר
                    ח מחובר
                    חיים5299173
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @יעקב-אליעזר
                    597571a7-8d94-496b-b495-cf6a3e976db9-image.png
                    0e413ad6-4e9b-4c54-999f-c3d977d747cf-image.png

                    זה מחשב שעלה עכשיו! מה אומרים על זה?
                    זה I7 דור 11.
                    250$

                    יעקב אליעזרי ע י 3 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ח חיים5299173

                      @יעקב-אליעזר
                      597571a7-8d94-496b-b495-cf6a3e976db9-image.png
                      0e413ad6-4e9b-4c54-999f-c3d977d747cf-image.png

                      זה מחשב שעלה עכשיו! מה אומרים על זה?
                      זה I7 דור 11.
                      250$

                      יעקב אליעזרי מנותק
                      יעקב אליעזרי מנותק
                      יעקב אליעזר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @חיים5299173
                      מדהים! ועוד עם 32 ראם עסקה משתלמת

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ח חיים5299173

                        @יעקב-אליעזר
                        597571a7-8d94-496b-b495-cf6a3e976db9-image.png
                        0e413ad6-4e9b-4c54-999f-c3d977d747cf-image.png

                        זה מחשב שעלה עכשיו! מה אומרים על זה?
                        זה I7 דור 11.
                        250$

                        ע מנותק
                        ע מנותק
                        עמי מחשבים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @חיים5299173 אני הייתי חוטף
                        אם אתה לא רוצה אשמח שתקנה לי ואשלם לך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ח חיים5299173

                          @יעקב-אליעזר
                          597571a7-8d94-496b-b495-cf6a3e976db9-image.png
                          0e413ad6-4e9b-4c54-999f-c3d977d747cf-image.png

                          זה מחשב שעלה עכשיו! מה אומרים על זה?
                          זה I7 דור 11.
                          250$

                          י מנותק
                          י מנותק
                          ישראל ט
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @חיים5299173 אשמח גם כן אם תוכל לקנות לי - זה די דחוף אשמח לתגובה
                          תודה

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • י ישראל ט

                            @חיים5299173 אשמח גם כן אם תוכל לקנות לי - זה די דחוף אשמח לתגובה
                            תודה

                            ח מחובר
                            ח מחובר
                            חיים5299173
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @ישראל-ט
                            לצערי עד שענו לי זה נחטף, בכל אופן כרגע אני צריל להסדיר את האשראי מולם אז בכל מקרה זה יקח כמה ימים.
                            אעדכן כאן במציאות אחרות כשאוכל לקנות בעז"ה, והאם אוכל למכור אותם.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • ח מחובר
                              ח מחובר
                              חיים5299173
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              ג'מיני אומר לי שזו מציאה ברמת הקיצון.

                              הוא צודק או שהגזים?

                              (מדובר על מחשב מחודש כנ"ל...)

                              fc9b9da4-400e-4935-87e3-4b42533858e1-image.png

                              עניו כמשהע M יעקב אליעזרי 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חיים5299173

                                ג'מיני אומר לי שזו מציאה ברמת הקיצון.

                                הוא צודק או שהגזים?

                                (מדובר על מחשב מחודש כנ"ל...)

                                fc9b9da4-400e-4935-87e3-4b42533858e1-image.png

                                עניו כמשהע מנותק
                                עניו כמשהע מנותק
                                עניו כמשה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @חיים5299173 ברור מה השאלה

                                מפרט כזה עלה בעבר באיזור 7500 ש"ח
                                אז 175 דולר ....

                                נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ח חיים5299173

                                  ג'מיני אומר לי שזו מציאה ברמת הקיצון.

                                  הוא צודק או שהגזים?

                                  (מדובר על מחשב מחודש כנ"ל...)

                                  fc9b9da4-400e-4935-87e3-4b42533858e1-image.png

                                  M מנותק
                                  M מנותק
                                  MAKRO
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @חיים5299173
                                  זהו
                                  נמכר!
                                  או שזה אתה?

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • M MAKRO

                                    @חיים5299173
                                    זהו
                                    נמכר!
                                    או שזה אתה?

                                    ח מחובר
                                    ח מחובר
                                    חיים5299173
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @MAKRO
                                    כן, קניתי!
                                    לפני כמה דקות היו שלושה במלאי ופתאום ירד לאחד - אז זריז קניתי.

                                    אשמח עדיין לשמוע את חוות דעתם של שאר החבר'ה פה - כי אני עוד יכול להחזיר את המחשב...

                                    עניו כמשהע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ח מחובר
                                      ח מחובר
                                      חיים5299173
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי חיים5299173
                                      #21

                                      אגב, לכל מי שחומד את המחשב הזה או מבצעים נוספים באתר הזה לעצמו😆 - האתר לא פתוח לציבור.
                                      יש לי זכאות של סטודנט בארה"ב - לכן אני יכול להזמין מהאתר הזה.

                                      סורי אם זה נשמע מתנשא

                                      אז לא לטרוח 😄

                                      ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • ח חיים5299173

                                        @MAKRO
                                        כן, קניתי!
                                        לפני כמה דקות היו שלושה במלאי ופתאום ירד לאחד - אז זריז קניתי.

                                        אשמח עדיין לשמוע את חוות דעתם של שאר החבר'ה פה - כי אני עוד יכול להחזיר את המחשב...

                                        עניו כמשהע מנותק
                                        עניו כמשהע מנותק
                                        עניו כמשה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @חיים5299173 חוות דעתי שזה מחשב מצוין תשתמש לדברים טובים ויעילים

                                        נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ח חיים5299173

                                          אגב, לכל מי שחומד את המחשב הזה או מבצעים נוספים באתר הזה לעצמו😆 - האתר לא פתוח לציבור.
                                          יש לי זכאות של סטודנט בארה"ב - לכן אני יכול להזמין מהאתר הזה.

                                          סורי אם זה נשמע מתנשא

                                          אז לא לטרוח 😄

                                          ע מנותק
                                          ע מנותק
                                          עמי מחשבים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #23

                                          @חיים5299173 אולי תוכל להזמין גם לי?

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר