עזרה בקנית נטסטיק
-
@A0533057932 אמר בעזרה בקנית נטסטיק:
@FSHLOMO להחליף?
מה זה יעזור?בשביל שיהי לזה קוד שאני יוכל לחבר לכמה מכשירים בלי להכניס את הקוד המוזר שלהם
@FSHLOMO אתה מתכוון לקוד לוויפי?
וודאי
נ.ב. זה עובד על בטריה
ניתן גם לחבר לחשמל - מחשב -
@FSHLOMO אתה מתכוון לקוד לוויפי?
וודאי
נ.ב. זה עובד על בטריה
ניתן גם לחבר לחשמל - מחשב@A0533057932
תודה אז אתה ממליץ לקנות את זה
ומה יקרה אם אני יקנה מה שהעלתי כאן למעלה? -
@יהודה-12 זה תומך באנגלית
E5576-855 support Chinese and English,E5576-320 support multilingual.
@A0533057932 אמר בעזרה בקנית נטסטיק:
@יהודה-12 זה תומך באנגלית
E5576-855 support Chinese and English,E5576-320 support multilingual
צודק אח"כ ראיתי אבל הדגם שמוכרים בארץ תומך בעברית. אז כל אחד יחליט מה עדיף לו
-
@A0533057932
תודה אז אתה ממליץ לקנות את זה
ומה יקרה אם אני יקנה מה שהעלתי כאן למעלה?@FSHLOMO איפה אתה גר בעולם?
נ.ב. זה המוצר באתר HUAWEI
https://consumer.huawei.com/en/routers/mobile-wifi-3s/ -
@FSHLOMO איפה אתה גר בעולם?
נ.ב. זה המוצר באתר HUAWEI
https://consumer.huawei.com/en/routers/mobile-wifi-3s/@A0533057932
אני גר בבלגי'

-
@A0533057932
אני גר בבלגי'

@FSHLOMO
800
1800
2600
זה לכאורה התדרים שלך -
@FSHLOMO
800
1800
2600
זה לכאורה התדרים שלך@A0533057932
יש לך קישור?
עוד לא הבנתי מה הבעיה עם זה!!!

-
@A0533057932
יש לך קישור?
עוד לא הבנתי מה הבעיה עם זה!!!

@FSHLOMO איזה תדרים הוא תומך
ומה הבעיה
זה כמו שתשאל מה ההבדל בין סמסונג אברכים לבין גלאקסי נוט

בנוסף הוא תומך רק דור 4 ורק את תדר 1 ו3 -
@FSHLOMO איזה תדרים הוא תומך
ומה הבעיה
זה כמו שתשאל מה ההבדל בין סמסונג אברכים לבין גלאקסי נוט

בנוסף הוא תומך רק דור 4 ורק את תדר 1 ו3@A0533057932
לא הבנתי מה בתמונה -
@A0533057932
לא הבנתי מה בתמונה@FSHLOMO תדרי הסלולר המשמשים בבלגיה לפי אזורים
-
@FSHLOMO תדרי הסלולר המשמשים בבלגיה לפי אזורים
@A0533057932
אם כבר מדברים אני משתמש בBASE
-
@A0533057932
לא הבנתי מה בתמונה@FSHLOMO וקח את וויקפדיה
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_LTE_networks_in_Europe

-
@A0533057932
אז מה נשאר מה להזמין אני כבר רוצה עכשיו להזמין -
@A0533057932
אז מה נשאר מה להזמין אני כבר רוצה עכשיו להזמין@FSHLOMO אתה צריך ליצור קשר עם החברה
לשאול את השאלה הבאה
What cellular frequencies are used by the company?
ורק אחרי שיהיה לך תשובה יש לך איך להתקדם -
@FSHLOMO אתה צריך ליצור קשר עם החברה
לשאול את השאלה הבאה
What cellular frequencies are used by the company?
ורק אחרי שיהיה לך תשובה יש לך איך להתקדם@A0533057932 איה אני מייצר קשר?
-
@A0533057932 איה אני מייצר קשר?
@FSHLOMO עם חברת הסלולר שלך?
אתה אמור לדעת לא? -
@FSHLOMO עם חברת הסלולר שלך?
אתה אמור לדעת לא?@A0533057932
אה בסדר אני לא חושב שהם יבנו כי איזה גוי משתמש בזה?

-
@A0533057932
אה בסדר אני לא חושב שהם יבנו כי איזה גוי משתמש בזה?

@FSHLOMO אין לך מה לומר נטסטיק אלא לשאול מה התדרים שהחברה משתמשת
נ.ב. אני מצאתי לך תשובה אני מסדר ומעלה -
@FSHLOMO אין לך מה לומר נטסטיק אלא לשאול מה התדרים שהחברה משתמשת
נ.ב. אני מצאתי לך תשובה אני מסדר ומעלה@A0533057932 תודה
-
@A0533057932
אה בסדר אני לא חושב שהם יבנו כי איזה גוי משתמש בזה?

@FSHLOMO
דור 2
900/1800
דור 3
900/2100
דור 4
800/1800/2600
ובתרגום למספרים
דור 3
B1 B8
דור 4
B3 B7 B20
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות