בקשה | כמה בקשות לגבי IGO
-
שלום לכולם,
יש לי IGO LUNA
אשמח לדעת אם יש מפות עדכניות,
כמו כן אם כדאי לי להתקין גם את ה-PRIMO כי ראיתי שיש עדכון בפורום ל-2023 (לעומת 2021 בלונה)
ואם כן - מהי הגירסא העדכנית ביותר של ה-PRIMO.
תודה!נ.ב- אשמח גם לעדכון OSMAMD אם אפשר, הקובץ שהועלה כאן כבר לא קיים. @מיגו-להוציא היקר.
תודה! -
שלום לכולם,
יש לי IGO LUNA
אשמח לדעת אם יש מפות עדכניות,
כמו כן אם כדאי לי להתקין גם את ה-PRIMO כי ראיתי שיש עדכון בפורום ל-2023 (לעומת 2021 בלונה)
ואם כן - מהי הגירסא העדכנית ביותר של ה-PRIMO.
תודה!נ.ב- אשמח גם לעדכון OSMAMD אם אפשר, הקובץ שהועלה כאן כבר לא קיים. @מיגו-להוציא היקר.
תודה! -
-
@Gil686 לא חסום הוא התכוון שתוריד את כל ה@ לא רק 3
-
@Gil686 לא חסום הוא התכוון שתוריד את כל ה@ לא רק 3
@אשריך-עליך
צודק! תודה!
@אלוף-תימן תודה רבה!!!
(תסלחו לי שאני לא יכול לתת לכם לייקים)אשמח אם יהיה למישהו גם מענה בקשר ל-IGO.
-
שלום לכולם,
יש לי IGO LUNA
אשמח לדעת אם יש מפות עדכניות,
כמו כן אם כדאי לי להתקין גם את ה-PRIMO כי ראיתי שיש עדכון בפורום ל-2023 (לעומת 2021 בלונה)
ואם כן - מהי הגירסא העדכנית ביותר של ה-PRIMO.
תודה!נ.ב- אשמח גם לעדכון OSMAMD אם אפשר, הקובץ שהועלה כאן כבר לא קיים. @מיגו-להוציא היקר.
תודה!@Gil686 כתב בבקשה | כמה בקשות לגבי IGO:
נ.ב- אשמח גם לעדכון OSMAMD אם אפשר, הקובץ שהועלה כאן כבר לא קיים. @מיגו-להוציא היקר.
חבל שלא המשכת כמה פוסטים למטה משם...
https://mitmachim.top/post/912634 -
@Gil686 כתב בבקשה | כמה בקשות לגבי IGO:
נ.ב- אשמח גם לעדכון OSMAMD אם אפשר, הקובץ שהועלה כאן כבר לא קיים. @מיגו-להוציא היקר.
חבל שלא המשכת כמה פוסטים למטה משם...
https://mitmachim.top/post/912634@מיגו-להוציא תודה, ומתנצל בפניך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות