בירור | מציאת נגן בעלי
-
https://a.aliexpress.com/_c33ZpVLP נראה לי מצאתי את זה אבל משהו אחד מוזר לי שבנגן של המנגן יש 2000 סוללה ופה במפרט כתוב 900
-
@sh.w הבטריה <3000 mAh ככה כתוב שם
@הישבשר-המלומד אז מה זה קיבולת סוללה 900 ?
-
@הישבשר-המלומד אז מה זה קיבולת סוללה 900 ?
-
https://a.aliexpress.com/_c33ZpVLP נראה לי מצאתי את זה אבל משהו אחד מוזר לי שבנגן של המנגן יש 2000 סוללה ופה במפרט כתוב 900
-
@אלוף-תימן אה תודה בכל מקרה
-
S sh.w סימן נושא זה כשאלה
-
S sh.w סימן נושא זה כנפתר
-
@הישבשר-המלומד אז מה זה קיבולת סוללה 900 ?
-
1000011360.jpg
האם מישהו יודע אם הנגן הזה זמין לרכישה בעלי אקספרס כי אני לא רוצה לשלם עליו ביוקר ואני בעצמי לא מצאתי -
אם עוסקים כאן בנגנים מהארץ שמוכרים באליאקספרס
אז נגן M36 פלוס בארץ זה המנגן קאמרה פרו 3?
כלומר הנגן הזה? -
אם עוסקים כאן בנגנים מהארץ שמוכרים באליאקספרס
אז נגן M36 פלוס בארץ זה המנגן קאמרה פרו 3?
כלומר הנגן הזה? -
אם אני לוקח גרסא של המנגן קאמרה פרו 3 וצורב אותו על M36 פלוס
זה יעבוד? -
אם אני לוקח גרסא של המנגן קאמרה פרו 3 וצורב אותו על M36 פלוס
זה יעבוד?@מה-זה-משנה-אה לכאורה כן (אבל צריך לשים לב כי יש חדשים ישנים וכו') ובלי קשר זה גזל גמור
-
אם אני לוקח גרסא של המנגן קאמרה פרו 3 וצורב אותו על M36 פלוס
זה יעבוד?@מה-זה-משנה-אה מה תרוויח בזה?
-
@אלוף-תימן
סתם זה גרסא טובה לא?
וגם כבר יש חנות עם אפליקציות אז זה נחמד -
@אלוף-תימן
סתם זה גרסא טובה לא?
וגם כבר יש חנות עם אפליקציות אז זה נחמד@מה-זה-משנה-אה בשביל זה לא ההיתי גונב את הגירסה וגם אין שם חנות אפליקציות יש שם המון משחקים
-
@מה-זה-משנה-אה בשביל זה לא ההיתי גונב את הגירסה וגם אין שם חנות אפליקציות יש שם המון משחקים
@אלוף-תימן
אז אני ישאב רק את הסיסטםדרך אגב אולי זה קצת לא קשור אבל איך עושים חנות?
||אני מבין שזה לא אפליקציה שמכילה בתוכה עוד אפליקציות נכון?|| -
@אלוף-תימן
אז אני ישאב רק את הסיסטםדרך אגב אולי זה קצת לא קשור אבל איך עושים חנות?
||אני מבין שזה לא אפליקציה שמכילה בתוכה עוד אפליקציות נכון?||@מה-זה-משנה-אה יש כבר כמה בפורום
-
@אלוף-תימן
אז אני ישאב רק את הסיסטםדרך אגב אולי זה קצת לא קשור אבל איך עושים חנות?
||אני מבין שזה לא אפליקציה שמכילה בתוכה עוד אפליקציות נכון?|| -
@קופיקו
אולטרה משתמשת באותו רעיון? -
@קופיקו
אולטרה משתמשת באותו רעיון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות