בירור | מציאת נגן בעלי
-
@sh.w ממליץ לך על נגן M36 מעלי, תקנה במשהו כמו 150.
אגב זה מגיע פרוץ, אני מכשיר-פרטים במייל שבפרופיל.@שלמה-רביב זה עלה המחיר כבר ל190 ועוד גירסה כשרה. בלי אחריות על הנגן. יכול להיות שימשיך המלחמה ויתקע לך המשלוח יכול להיות שכבר יותר שווה לקנות עכשיו נגן כשר בארץ
-
@sh.w תעשה חיפשו לפי תמונה אולי תמצא
@טופ-שבמתמחים חיפשתי לא מצאתי
-
@sh.w ממליץ לך על נגן M36 מעלי, תקנה במשהו כמו 150.
אגב זה מגיע פרוץ, אני מכשיר-פרטים במייל שבפרופיל.@שלמה-רביב אני יודע ובכל זאת אני רוצה את הנגן הזה
-
https://a.aliexpress.com/_c33ZpVLP נראה לי מצאתי את זה אבל משהו אחד מוזר לי שבנגן של המנגן יש 2000 סוללה ופה במפרט כתוב 900
-
https://a.aliexpress.com/_c33ZpVLP נראה לי מצאתי את זה אבל משהו אחד מוזר לי שבנגן של המנגן יש 2000 סוללה ופה במפרט כתוב 900
-
https://a.aliexpress.com/_c33ZpVLP נראה לי מצאתי את זה אבל משהו אחד מוזר לי שבנגן של המנגן יש 2000 סוללה ופה במפרט כתוב 900
-
@sh.w הבטריה <3000 mAh ככה כתוב שם
@הישבשר-המלומד אז מה זה קיבולת סוללה 900 ?
-
@הישבשר-המלומד אז מה זה קיבולת סוללה 900 ?
-
https://a.aliexpress.com/_c33ZpVLP נראה לי מצאתי את זה אבל משהו אחד מוזר לי שבנגן של המנגן יש 2000 סוללה ופה במפרט כתוב 900
-
@אלוף-תימן אה תודה בכל מקרה
-
S sh.w סימן נושא זה כשאלה
-
S sh.w סימן נושא זה כנפתר
-
@הישבשר-המלומד אז מה זה קיבולת סוללה 900 ?
-
1000011360.jpg
האם מישהו יודע אם הנגן הזה זמין לרכישה בעלי אקספרס כי אני לא רוצה לשלם עליו ביוקר ואני בעצמי לא מצאתי -
אם עוסקים כאן בנגנים מהארץ שמוכרים באליאקספרס
אז נגן M36 פלוס בארץ זה המנגן קאמרה פרו 3?
כלומר הנגן הזה? -
אם עוסקים כאן בנגנים מהארץ שמוכרים באליאקספרס
אז נגן M36 פלוס בארץ זה המנגן קאמרה פרו 3?
כלומר הנגן הזה? -
אם אני לוקח גרסא של המנגן קאמרה פרו 3 וצורב אותו על M36 פלוס
זה יעבוד? -
אם אני לוקח גרסא של המנגן קאמרה פרו 3 וצורב אותו על M36 פלוס
זה יעבוד?@מה-זה-משנה-אה לכאורה כן (אבל צריך לשים לב כי יש חדשים ישנים וכו') ובלי קשר זה גזל גמור
-
אם אני לוקח גרסא של המנגן קאמרה פרו 3 וצורב אותו על M36 פלוס
זה יעבוד?@מה-זה-משנה-אה מה תרוויח בזה?
-
@אלוף-תימן
סתם זה גרסא טובה לא?
וגם כבר יש חנות עם אפליקציות אז זה נחמד -
@אלוף-תימן
סתם זה גרסא טובה לא?
וגם כבר יש חנות עם אפליקציות אז זה נחמד@מה-זה-משנה-אה בשביל זה לא ההיתי גונב את הגירסה וגם אין שם חנות אפליקציות יש שם המון משחקים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות