בעיה | F21 PRO אחרי איפוס התחיל לגמגם
-
שלום וברכה המכשיר היה במצב טוב מאוד שמור מאוד עבד פיקס איפסתי אותו ופתאום התחיל לזייף, שגוללים את המסך מלמעלה למטה לקבלת אפשרויות הוא לא יורד עד האמצע אלא ממש אחרי קצת הוא מראה רק בהירות ועוצמת קול ללא אפשרות להגיע לעוד אפשרויות, וגם הוא לא מציג אפליקציות אחרונות כלומר גם אם אני הייתי לפני רגע באפליקציה מסוימת אני נכנס לאחרונות וכתוב אין אפליקציות אחרונות, וגם יש לי אפשרות של מכוות החלקה ושאני מחליק מהצד חזרה הוא לא עובד רק מהלמטה ליציאה, ועוד כל מני דפיקות,
אשמח לדעת אם יש למישהו מושג מה זה..
בתודה מראש!! -
שלום וברכה המכשיר היה במצב טוב מאוד שמור מאוד עבד פיקס איפסתי אותו ופתאום התחיל לזייף, שגוללים את המסך מלמעלה למטה לקבלת אפשרויות הוא לא יורד עד האמצע אלא ממש אחרי קצת הוא מראה רק בהירות ועוצמת קול ללא אפשרות להגיע לעוד אפשרויות, וגם הוא לא מציג אפליקציות אחרונות כלומר גם אם אני הייתי לפני רגע באפליקציה מסוימת אני נכנס לאחרונות וכתוב אין אפליקציות אחרונות, וגם יש לי אפשרות של מכוות החלקה ושאני מחליק מהצד חזרה הוא לא עובד רק מהלמטה ליציאה, ועוד כל מני דפיקות,
אשמח לדעת אם יש למישהו מושג מה זה..
בתודה מראש!!@איש-תמים-היה איפסת או צרבת גירסה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות