בירור | הורדת תוכנה נכשלה
-
@יהונתן-צדוק
ממש מוזר
אתה לא הראשון
https://mitmachim.top/post/1136103עוד מישהו עם נטפרי ועובד \ לא עובד לו?
@משה-מזרחי
אני עם נטפרי
אבל למה זה לא עובד?
כבר כמה פעמים הורדתי והיה מצוין -
@משה-מזרחי
אני עם נטפרי
אבל למה זה לא עובד?
כבר כמה פעמים הורדתי והיה מצוין@יהונתן-צדוק כנראה מישהו דיווח על הקובץ
-
@משה-מזרחי
אני עם נטפרי
אבל למה זה לא עובד?
כבר כמה פעמים הורדתי והיה מצוין@יהונתן-צדוק
לא יודע@דוד-הצהוב כתב בבירור | הורדת תוכנה נכשלה:
@יהונתן-צדוק כנראה מישהו דיווח על הקובץ
הבנתי שיש כאלה שכן עובד להם
עם נטפרי..אז לא יודע מה הבעיה
-
@יהונתן-צדוק
לא יודע@דוד-הצהוב כתב בבירור | הורדת תוכנה נכשלה:
@יהונתן-צדוק כנראה מישהו דיווח על הקובץ
הבנתי שיש כאלה שכן עובד להם
עם נטפרי..אז לא יודע מה הבעיה
@משה-מזרחי
א"א להעלות את זה עוד הפעם
כי באמת יכול להיות שמישהו דיווח על זה -

לא מצליח להוריד את התוכנה מישהו יודע למה@יהונתן-צדוק תבדוק בקונסול
-
@יהונתן-צדוק תבדוק בקונסול
@a.y.f.
מה זה אומר קונסול? -
@a.y.f.
מה זה אומר קונסול?@יהונתן-צדוק קליק ימני בעכבר - בדיקה - console
-
@יהונתן-צדוק קליק ימני בעכבר - בדיקה - console
@a.y.f.
עשיתי אבל לא מבין כלום זה מליון כיתובים -
@a.y.f.
עשיתי אבל לא מבין כלום זה מליון כיתובים@יהונתן-צדוק תעתיק לפה
-
@יהונתן-צדוק תעתיק לפה
@a.y.f.
אין לי מושג מה להעתיק לך בכל כרטיסיה זה כיתובים אחרים
ובכרטיסייה של ההורדה הוא לא נותן לי לעשות בדיקה
לא חושב שזאת הבעיה אני תמיד כן מצליח להוריד -

לא מצליח להוריד את התוכנה מישהו יודע למה -
@יהונתן-צדוק תנסה להוריד מכאן
@הערשלה
הורדתי וזה אח"כ כותב לי "הורדה מסוכנת נחסמה"
והאנטי וירוס כבוי -
@הערשלה
הורדתי וזה אח"כ כותב לי "הורדה מסוכנת נחסמה"
והאנטי וירוס כבוי -
@יהונתן-צדוק אתה על כרום? אין לך בשלוש נקודות אפשרות להוריד בכל זאת?
@הערשלה
צודק הצלחתי
אבל זה נראה תוכנה ישנה יותר
מישהו יכול להוריד את התוכנה הרגילה ולהעלות ב"מג'יקוד" -
@הערשלה
צודק הצלחתי
אבל זה נראה תוכנה ישנה יותר
מישהו יכול להוריד את התוכנה הרגילה ולהעלות ב"מג'יקוד"@יהונתן-צדוק
ישנה מאד
הפריצה עובדת ?תוריד את שניהם ותחלץ סיסמא 123
IDM v6.42 Build 58 Installer.part1.rar
IDM v6.42 Build 58 Installer.part2.rar -
@יהונתן-צדוק
ישנה מאד
הפריצה עובדת ?תוריד את שניהם ותחלץ סיסמא 123
IDM v6.42 Build 58 Installer.part1.rar
IDM v6.42 Build 58 Installer.part2.rar@ייייי
זה לא רושם לי תוסף חדש נכנס ולכן לא עובד לי
מישהו יכול להעלות ב "מג'יקוד" את התוכנה הרגילה? -
@יהונתן-צדוק
ישנה מאד
הפריצה עובדת ?תוריד את שניהם ותחלץ סיסמא 123
IDM v6.42 Build 58 Installer.part1.rar
IDM v6.42 Build 58 Installer.part2.rar -

לא מצליח להוריד את התוכנה מישהו יודע למה@יהונתן-צדוק הפריצות הרגילות מסוכנות. הכי טוב להוריד מהמקור כאן
ואז לעצור את הספירה של הימים בגרסה החינמית עם IAS שאפשר להוריד כאן
https://github.com/WindowsAddict/IDM-Activation-Script
(תוריד את הקובץ IAS.cmd ותפעיל אותו, ותבחר אפשרות 1)
אם אתה צריך הסבר נוסף תגיד לי, זה די פשוט -
@ייייי כתב בבירור | הורדת תוכנה נכשלה:
תוריד את שניהם ותחלץ סיסמא 123
IDM v6.42 Build 58 Installer.part1.rar
IDM v6.42 Build 58 Installer.part2.rarזו התוכנה של משה מזרחי?
@הערשלה זה כיתובים ולא קישורים
-
@הערשלה זה כיתובים ולא קישורים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות