בעיה | המכלול במחשב לא עובד
-
הורדתי את המכלול למחשב כפי שמופיע כאן
ואני לא מצליח לפתוח את הקבצים ZIM שהורדתי מהאתרזה מה שמופיע לי

מה עושים?
@רבי-יהודי לא יודע אם קשור אבל יש בתיקיה של קיוויקס תוכנה בשם vc_redist.x64.exe
תנסה להריץ אותה כדי להסיר ואז שוב פעם להתקין מחדש -
@רבי-יהודי לא יודע אם קשור אבל יש בתיקיה של קיוויקס תוכנה בשם vc_redist.x64.exe
תנסה להריץ אותה כדי להסיר ואז שוב פעם להתקין מחדש@צול-גאה לא קשור לכאורה
אם התוכנה עולה זה אומר שהרכיב מותקן כבר -
@צול-גאה לא קשור לכאורה
אם התוכנה עולה זה אומר שהרכיב מותקן כבר@יוסף-מאיר-וייס כשאני רוצה להתקין את התוכנה הזו מופיע לי תקלה שיש כבר תוכנה שכבר מותקנת

ובלוח הבקרה זה התוכנות שיש

-
@צול-גאה לא קשור לכאורה
אם התוכנה עולה זה אומר שהרכיב מותקן כבר -
@יוסף-מאיר-וייס כשאני רוצה להתקין את התוכנה הזו מופיע לי תקלה שיש כבר תוכנה שכבר מותקנת

ובלוח הבקרה זה התוכנות שיש

-
הורדתי את המכלול למחשב כפי שמופיע כאן
ואני לא מצליח לפתוח את הקבצים ZIM שהורדתי מהאתרזה מה שמופיע לי

מה עושים?
-
איזה גירסת המכלול, איזה גירסת קוויקס - אם הקוויקס ישן - עד 2024 = כולל, אתה צריך את הגירסה הישנה, אם זו גירסה יותר חדשה, אתה צריך את הקוויקס החדש - חפש בפורום דנו בזה בכמה נושאים
-
איזה גירסת המכלול, איזה גירסת קוויקס - אם הקוויקס ישן - עד 2024 = כולל, אתה צריך את הגירסה הישנה, אם זו גירסה יותר חדשה, אתה צריך את הקוויקס החדש - חפש בפורום דנו בזה בכמה נושאים
@יאיר-דניאל הורדתי לפי ההוראות
זה עבד כמה שבועות ופתאום הפסיק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות