שיתוף | תוסף+ סקריפט לאזהרה לפני דיסלייק
-
@מטען-נייד
ובנוסף, כשעושים סקריפט נכון הוא יותר פשוט להתקנה מאשר תוסף במצב מפתחים (להוריד, לחלץ, להוסיף את התיקיה, ולאשר את האזהרה).@שלמה-רביב אם כבר הוספת (ותודה על הקרדיט) אולי תעלה את זה כקישור קבוע ומתעדכן במידת הצורך?
אז זה באמת יהיה פשוט יותר מהתקנת תוסף. -
@מטען-נייד
ובנוסף, כשעושים סקריפט נכון הוא יותר פשוט להתקנה מאשר תוסף במצב מפתחים (להוריד, לחלץ, להוסיף את התיקיה, ולאשר את האזהרה).@שלמה-רביב אם כבר הוספת (ותודה על הקרדיט) אולי תעלה את זה כקישור קבוע ומתעדכן במידת הצורך?
אז זה באמת יהיה פשוט יותר מהתקנת תוסף. -
ק קראנץ' ונילה התייחס לנושא זה
-
@שלמה-רביב התקדם משהו?
אפשרי לעשות את זה לאנדרואיד? -
@שלמה-רביב התקדם משהו?
אפשרי לעשות את זה לאנדרואיד?@המתכנת-התותח @קראנץ-ונילה העלה אפליקציה להריץ תוספים לאנדרואיד,
הועלה כאן. -
@המתכנת-התותח @קראנץ-ונילה העלה אפליקציה להריץ תוספים לאנדרואיד,
הועלה כאן.@שלמה-רביב זה לא אפליקציה שמריצה תוספים, זה דפדפן לכל דבר ועניין ויש בו אפשרות לתוספים
אבל זה רק בדפדפן הזה..
בכל דפדפן אחר (כמו כרום) זה לא עוזר.. -
@שלמה-רביב זה לא אפליקציה שמריצה תוספים, זה דפדפן לכל דבר ועניין ויש בו אפשרות לתוספים
אבל זה רק בדפדפן הזה..
בכל דפדפן אחר (כמו כרום) זה לא עוזר..@שניאור-שמח חבל...
אולי אם אפשרי לבנות אפליקציה שתעשה את זה אולי הייתי בונה באמת, זה מאוד שימושי.
@המתכנת-התותח אז כרגע אין פתרון אחר חוץ מלהתקין את הדפדפן ההוא. -
@שניאור-שמח חבל...
אולי אם אפשרי לבנות אפליקציה שתעשה את זה אולי הייתי בונה באמת, זה מאוד שימושי.
@המתכנת-התותח אז כרגע אין פתרון אחר חוץ מלהתקין את הדפדפן ההוא.@שלמה-רביב סקריפט אפשר להריץ על אנדרואיד?
-
@שלמה-רביב סקריפט אפשר להריץ על אנדרואיד?
@המתכנת-התותח כן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות