בקשה | דיבור לטקסט אופליין במקלדת של גוגל
-
יש לי נגן מדגם M36 ללא Wi-Fi, ואני מנסה להפעיל עליו את פונקציית הדיבור הקולי (STT) באנגלית של Google.
מכיוון שאין לי אפשרות להוריד את קבצי השפה ישירות למכשיר, אני מחפש מישהו שיש לו מכשיר עם Root וחיבור לאינטרנט ומקלדת Google (Gboard) מותקנת, שיוכל לעזור לי.
מה אני צריך בעצם?
אשמח מאוד אם מישהו יוכל לבצע גיבוי דרך Lucky Patcher לנתוני היישום של המקלדת/שירותי גוגל, בדגש על קבצי הדיבור הקולי באנגלית שהורדו לשימוש אופליין, ולהעלות את קבצי הגיבוי לכאן.זה יעזור לי מאוד!
@NAV-ANUTK אפשר להעלות לך
את מה לגבות ואיך למצוא את הגיבוי שייווצר? -
@NAV-ANUTK אפשר להעלות לך
את מה לגבות ואיך למצוא את הגיבוי שייווצר? -
@אלוף-תימן אני צריך דיבור לטקסט ולא טקסט לדיבור!
@NAV-ANUTK יש שם גם דיבור לטקסט באנגלית וגם טקסט לדיבור בעברית
-
@NAV-ANUTK יש שם גם דיבור לטקסט באנגלית וגם טקסט לדיבור בעברית
@אלוף-תימן לי זה לא עובד אולי תגבה בשבילי בלאקי פאצ'ר?
-
@אלוף-תימן לי זה לא עובד אולי תגבה בשבילי בלאקי פאצ'ר?
-
@אלוף-תימן זה סתם מסובך מה אכפת לך לגבות?
-
@אלוף-תימן זה סתם מסובך מה אכפת לך לגבות?
@NAV-ANUTK אני לא חושב שגיבוי כזה יעזור כי הוא מעתיק נתונים לשתי נתיבים
תתחיל זה לוקח ממש כמה דקות בהמשך בעזרת ה׳ אני יסדר את זה שההתקנה תיהיה יותר קלה -
@NAV-ANUTK אני לא חושב שגיבוי כזה יעזור כי הוא מעתיק נתונים לשתי נתיבים
תתחיל זה לוקח ממש כמה דקות בהמשך בעזרת ה׳ אני יסדר את זה שההתקנה תיהיה יותר קלה@אלוף-תימן תודה רבה זה עבד לי בסוף.
-
אני ממליץ על [https://mitmachim.top/topic/95854]
-
אני ממליץ על [https://mitmachim.top/topic/95854]
@NAV-ANUTK תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות