בקשה | קובץ user deta של 32 גיגה
-
https://mitmachim.top/user/הרב-של-השכונה יש לך אולי ?
@גלעדבןדוד לא אין לי עוזר דיאטה יש לי רק סופר.. כל השאר גרסאות..
-
@גלעדבןדוד לא אין לי עוזר דיאטה יש לי רק סופר.. כל השאר גרסאות..
@הרב-של-השכונה
התיוג המוזר הזה תייג אותך בכלל? או שפשוט ראית את הפוסט במקרה?
@גלעדבןדוד לא נראה לי שיעזור יוזרדאטה אחר. נראה לי שאתה צריך לצרוב רום סטוק על פורמט
-
@הרב-של-השכונה
התיוג המוזר הזה תייג אותך בכלל? או שפשוט ראית את הפוסט במקרה?
@גלעדבןדוד לא נראה לי שיעזור יוזרדאטה אחר. נראה לי שאתה צריך לצרוב רום סטוק על פורמט
@נוחעם-FM כתב בבקשה | קובץ user deta של 32 גיגה:
התיוג המוזר הזה תייג אותך בכלל? או שפשוט ראית את הפוסט במקרה?
תאמת סתם פתאום נכנסתי וראיתי.. -
@הרב-של-השכונה
התיוג המוזר הזה תייג אותך בכלל? או שפשוט ראית את הפוסט במקרה?
@גלעדבןדוד לא נראה לי שיעזור יוזרדאטה אחר. נראה לי שאתה צריך לצרוב רום סטוק על פורמט
-
@הרב-של-השכונה
התיוג המוזר הזה תייג אותך בכלל? או שפשוט ראית את הפוסט במקרה?
@גלעדבןדוד לא נראה לי שיעזור יוזרדאטה אחר. נראה לי שאתה צריך לצרוב רום סטוק על פורמט
פוסט זה נמחק! -
@נוחעם-FM כתב בבקשה | קובץ user deta של 32 גיגה:
נראה לי שאתה צריך לצרוב רום סטוק על פורמט
-
@נוחעם-FM כתב בבקשה | קובץ user deta של 32 גיגה:
נראה לי שאתה צריך לצרוב רום סטוק על פורמט
@הרב-של-השכונה מה הכוונה יענו את כל הגרסה שלמה?
-
@הרב-של-השכונה מה הכוונה יענו את כל הגרסה שלמה?
@גלעדבןדוד אתה צריך להשיג גרסה מקורית של F21 PRO ולצרוב אותה על אפשרות כלשיהא בתוכנה..
-
@גלעדבןדוד אתה צריך להשיג גרסה מקורית של F21 PRO ולצרוב אותה על אפשרות כלשיהא בתוכנה..
@הרב-של-השכונה ואז איך אני צורב בחזרה את הגרסה שדיברתי עליה השניה?
-
@הרב-של-השכונה ואז איך אני צורב בחזרה את הגרסה שדיברתי עליה השניה?
@גלעדבןדוד צורב שוב מה הבעיה?
-
@גלעדבןדוד צורב שוב מה הבעיה?
@הרב-של-השכונה ואז אני צורב פשוט בלי היוזר דאטה?
-
@גלעדבןדוד צורב שוב מה הבעיה?
@הרב-של-השכונה כי הטלפון שלי הוא 32 גיגה
-
@הרב-של-השכונה ואז אני צורב פשוט בלי היוזר דאטה?
@גלעדבןדוד נראלי שזה מה שהוא התכוון..
חכה שהוא יחזור.. -
@גלעדבןדוד נראלי שזה מה שהוא התכוון..
חכה שהוא יחזור..@הרב-של-השכונה תגיד אמרת שאתה יכול לשלוח לי גרסה מקורית פשוט בלי עברית אתה יכול לשלוח לי?
-
@הרב-של-השכונה תגיד אמרת שאתה יכול לשלוח לי גרסה מקורית פשוט בלי עברית אתה יכול לשלוח לי?
@גלעדבןדוד אין לי..
-
@גלעדבןדוד אין לי..
@הרב-של-השכונה ותגיד מצאת את הגרסה 14 שאמרת שתחפש?
-
@הרב-של-השכונה ואז אני צורב פשוט בלי היוזר דאטה?
@גלעדבןדוד כתב בבקשה | קובץ user deta של 32 גיגה:
ואז אני צורב פשוט בלי היוזר דאטה?
כן.
אחרי פתיחת בוטלאודר כמובן -
@גלעדבןדוד כתב בבקשה | קובץ user deta של 32 גיגה:
ואז אני צורב פשוט בלי היוזר דאטה?
כן.
אחרי פתיחת בוטלאודר כמובן -
@הרב-של-השכונה ותגיד מצאת את הגרסה 14 שאמרת שתחפש?
@גלעדבןדוד גם לא אולי יהיה אותה בכמה ימים הקרובים..
-
@גלעדבןדוד גם לא אולי יהיה אותה בכמה ימים הקרובים..
@הרב-של-השכונה סגור תודה
-
ג גלעדבןדוד סימן נושא זה כשאלה
-
ג גלעדבןדוד סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות