דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקציית לאונצ׳ר נובה גירסה 8.7.6 למסך דף הבית בעברית

להורדה | אפליקציית לאונצ׳ר נובה גירסה 8.7.6 למסך דף הבית בעברית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
47 פוסטים 9 כותבים 1.3k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ ניסיםו

    @אש-התורה אז מה זה שונה מהרגיל?
    כי יש לי את הרגיל והוא כן בעברית

    נ מנותק
    נ מנותק
    נחלס דון
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #14

    @ניסיםו כתב בלהורדה | אפליקציית לאונצ׳ר נובה גירסה 8.4.7 למסך דף הבית מתורגמת לעברית:

    אז מה זה שונה מהרגיל?

    מה זה ’הרגיל’?
    וגם זה מעודכן

    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נ נחלס דון

      @ניסיםו כתב בלהורדה | אפליקציית לאונצ׳ר נובה גירסה 8.4.7 למסך דף הבית מתורגמת לעברית:

      אז מה זה שונה מהרגיל?

      מה זה ’הרגיל’?
      וגם זה מעודכן

      נ מנותק
      נ מנותק
      ניסיםו
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      @נחלס-דון הרגיל זה מה שמורידים מהחנות בלי לערוך אותו ובשרשור הזה כתוב שזה מתורגם לעברית

      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אש התורה

        אפליקציית לאונצ׳ר נובה החדשה עם ממשק מאוד נחמד,
        בבקשה,
        לאנצ׳ר נובה 8.7.6.apk
        לטובת המנוטפרים
        לאנצ׳ר נובה 8.7.6.ap
        להוסיף k
        הנה כמה צילומי מסך
        בבקשה
        Screenshot_20260330-145316.png Screenshot_20260330-145258.png Screenshot_20260330-145235.png

        נ מנותק
        נ מנותק
        נחלס דון
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @אש-התורה האפליקציה לא חתומה.
        זה עושה בעיות בהתקנה

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נ ניסיםו

          @נחלס-דון הרגיל זה מה שמורידים מהחנות בלי לערוך אותו ובשרשור הזה כתוב שזה מתורגם לעברית

          נ מנותק
          נ מנותק
          נחלס דון
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @ניסיםו לא הבנתי מה אתה רוצה,
          האפליקציה המקורית היא באנגלית והוא תרגם אותה

          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נ נחלס דון

            @ניסיםו לא הבנתי מה אתה רוצה,
            האפליקציה המקורית היא באנגלית והוא תרגם אותה

            נ מנותק
            נ מנותק
            ניסיםו
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @נחלס-דון מה שאני מתכוון זה שיש לי את האפליקציה המקורית והיא תומכת בעברית כלומר התקנתי והכל מופיע לי בעברית

            א צ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • נ ניסיםו

              @נחלס-דון מה שאני מתכוון זה שיש לי את האפליקציה המקורית והיא תומכת בעברית כלומר התקנתי והכל מופיע לי בעברית

              א מנותק
              א מנותק
              אש התורה
              כתב נערך לאחרונה על ידי אש התורה
              #19

              @ניסיםו מאיפה הורדת בעברית?

              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נ ניסיםו

                @נחלס-דון מה שאני מתכוון זה שיש לי את האפליקציה המקורית והיא תומכת בעברית כלומר התקנתי והכל מופיע לי בעברית

                צ מנותק
                צ מנותק
                צצצצצ
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #20

                @ניסיםו כתב בלהורדה | אפליקציית לאונצ׳ר נובה גירסה 8.4.7 למסך דף הבית מתורגמת לעברית:

                @נחלס-דון מה שאני מתכוון זה שיש לי את האפליקציה המקורית והיא תומכת בעברית כלומר התקנתי והכל מופיע לי בעברית

                ג"א מצטרף להנ"ל
                המקורי מגיע עם עברית.

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אש התורה

                  @ניסיםו מאיפה הורדת בעברית?

                  נ מנותק
                  נ מנותק
                  ניסיםו
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #21

                  @אש-התורה מאתר שקוראים לו apkpure

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צ צצצצצ

                    @ניסיםו כתב בלהורדה | אפליקציית לאונצ׳ר נובה גירסה 8.4.7 למסך דף הבית מתורגמת לעברית:

                    @נחלס-דון מה שאני מתכוון זה שיש לי את האפליקציה המקורית והיא תומכת בעברית כלומר התקנתי והכל מופיע לי בעברית

                    ג"א מצטרף להנ"ל
                    המקורי מגיע עם עברית.

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אש התורה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @צצצצצ מעניין אני אישית לא הורדתי מהחנות וזה היה באנגלית
                    וסתם שאלה אתה מתכוון לגירסה 8.4.7?

                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • נ ניסיםו

                      @אש-התורה מאתר שקוראים לו apkpure

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אש התורה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      @ניסיםו אני הורדתי מאתר אחר ושם זה היה באנגלית

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אש התורה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי אש התורה
                        #24

                        הגירסאות העדכניות מתעדכנות בתחילת הנושא

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א אש התורה

                          @צצצצצ מעניין אני אישית לא הורדתי מהחנות וזה היה באנגלית
                          וסתם שאלה אתה מתכוון לגירסה 8.4.7?

                          צ מנותק
                          צ מנותק
                          צצצצצ
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          @אש-התורה כתב בלהורדה | אפליקציית לאונצ׳ר נובה גירסה 8.4.7 למסך דף הבית מתורגמת לעברית:

                          @צצצצצ מעניין אני אישית לא הורדתי מהחנות וזה היה באנגלית
                          וסתם שאלה אתה מתכוון לגירסה 8.4.7?

                          יש לי גירסה 8.1.1

                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צ צצצצצ

                            @אש-התורה כתב בלהורדה | אפליקציית לאונצ׳ר נובה גירסה 8.4.7 למסך דף הבית מתורגמת לעברית:

                            @צצצצצ מעניין אני אישית לא הורדתי מהחנות וזה היה באנגלית
                            וסתם שאלה אתה מתכוון לגירסה 8.4.7?

                            יש לי גירסה 8.1.1

                            נ מנותק
                            נ מנותק
                            נחלס דון
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #26

                            @צצצצצ כתב בלהורדה | אפליקציית לאונצ׳ר נובה גירסה 8.4.7 למסך דף הבית מתורגמת לעברית:

                            יש לי גירסה 8.1.1

                            אז כנראה רק בגירסה הישנה (מה שיש לך) היה עברית,
                            ובחדשה- אין.
                            אז הוא קם ותרגם בשבילך ובשביל כולם.

                            צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • נ נחלס דון

                              @צצצצצ כתב בלהורדה | אפליקציית לאונצ׳ר נובה גירסה 8.4.7 למסך דף הבית מתורגמת לעברית:

                              יש לי גירסה 8.1.1

                              אז כנראה רק בגירסה הישנה (מה שיש לך) היה עברית,
                              ובחדשה- אין.
                              אז הוא קם ותרגם בשבילך ובשביל כולם.

                              צ מנותק
                              צ מנותק
                              צצצצצ
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #27

                              @נחלס-דון מוזר מאד. למה שיורידו?

                              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • צ צצצצצ

                                @נחלס-דון מוזר מאד. למה שיורידו?

                                נ מנותק
                                נ מנותק
                                נחלס דון
                                כתב נערך לאחרונה על ידי נחלס דון
                                #28

                                @צצצצצ אולי אתם בכלל לא מדברים על אותה אפליקציה.
                                מה השם חבילה של האפליקציה שלך?
                                שלו זה-
                                com.teslacoilsw.launcher

                                צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נ נחלס דון

                                  @צצצצצ אולי אתם בכלל לא מדברים על אותה אפליקציה.
                                  מה השם חבילה של האפליקציה שלך?
                                  שלו זה-
                                  com.teslacoilsw.launcher

                                  צ מנותק
                                  צ מנותק
                                  צצצצצ
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  @נחלס-דון כתב בלהורדה | אפליקציית לאונצ׳ר נובה גירסה 8.4.7 למסך דף הבית מתורגמת לעברית:

                                  com.teslacoilsw.launcher

                                  אותו דבר אצלי.

                                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • צ צצצצצ

                                    @נחלס-דון כתב בלהורדה | אפליקציית לאונצ׳ר נובה גירסה 8.4.7 למסך דף הבית מתורגמת לעברית:

                                    com.teslacoilsw.launcher

                                    אותו דבר אצלי.

                                    נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נחלס דון
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #30

                                    @צצצצצ טוב, לא יודע,
                                    מעניין.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • נ נחלס דון

                                      @אש-התורה האפליקציה לא חתומה.
                                      זה עושה בעיות בהתקנה

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אש התורה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #31

                                      @נחלס-דון הקובץ עם אימות חתימה ,
                                      בבקשה,
                                      להוסיף k
                                      לאונצ׳ר נובה 8.5.0_sign.ap

                                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • א אש התורה

                                        @נחלס-דון הקובץ עם אימות חתימה ,
                                        בבקשה,
                                        להוסיף k
                                        לאונצ׳ר נובה 8.5.0_sign.ap

                                        נ מנותק
                                        נ מנותק
                                        נחלס דון
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        @אש-התורה תודה, תשים אותו בפוסט הראשי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א אש התורה

                                          אפליקציית לאונצ׳ר נובה החדשה עם ממשק מאוד נחמד,
                                          בבקשה,
                                          לאנצ׳ר נובה 8.7.6.apk
                                          לטובת המנוטפרים
                                          לאנצ׳ר נובה 8.7.6.ap
                                          להוסיף k
                                          הנה כמה צילומי מסך
                                          בבקשה
                                          Screenshot_20260330-145316.png Screenshot_20260330-145258.png Screenshot_20260330-145235.png

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אש התורה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #33

                                          @ניסיםו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר