עזרה | שכחתי את הסיסמה, מה עושים?
-
@פסנתר-שקוף כמו שרשמו יש מצב שיש לו קוד ברירת מחדל
תנסה לעשות את הקוד בצורת האות Z בכל הצדדים..
תעדכן@שניאור-שמח לא עובד...
-
@שניאור-שמח לא עובד...
@פסנתר-שקוף כתב בעזרה | שכחתי את הסיסמה, מה עושים?:
@שניאור-שמח לא עובד...
אז כנראה שהאופציה היחידה זה לאפס את המכשיר..
-
@פסנתר-שקוף כתב בעזרה | שכחתי את הסיסמה, מה עושים?:
@שניאור-שמח לא עובד...
אז כנראה שהאופציה היחידה זה לאפס את המכשיר..
@שניאור-שמח אוקיי... איך?
-
@שניאור-שמח אוקיי... איך?
@פסנתר-שקוף תחפש בפורום.. יש על זה הרבה מדריכים..
בקצרה, אתה צריך להיכנס לתפריט ריקוברי דרך צירוף המקשים של הווליום עם הנעילה ואז לבחור איפוס -
@פסנתר-שקוף תחפש בפורום.. יש על זה הרבה מדריכים..
בקצרה, אתה צריך להיכנס לתפריט ריקוברי דרך צירוף המקשים של הווליום עם הנעילה ואז לבחור איפוס@שניאור-שמח לגבי החיפוש - קצת קשה לחפש כי אין מה לכתוב... נעילה? יש אלפי פוסטים על זה... אנדרואיד? יש עוד הרבה יותר...
לגבי המקשים... ניסיתי, לא עבד... -
@שניאור-שמח לגבי החיפוש - קצת קשה לחפש כי אין מה לכתוב... נעילה? יש אלפי פוסטים על זה... אנדרואיד? יש עוד הרבה יותר...
לגבי המקשים... ניסיתי, לא עבד...@פסנתר-שקוף מה ניסית? כי צריך כפתור הגבהת ווליום + הפעלה למשך כ10 שניות
-
@פסנתר-שקוף מה ניסית? כי צריך כפתור הגבהת ווליום + הפעלה למשך כ10 שניות
@הישיבע-בוחר מנסה...
-
@פסנתר-שקוף מה ניסית? כי צריך כפתור הגבהת ווליום + הפעלה למשך כ10 שניות
@הישיבע-בוחר לא עובד...
-
@הישיבע-בוחר לא עובד...
@פסנתר-שקוף מה הוא כן עושה?
-
@פסנתר-שקוף מה הוא כן עושה?
@הישיבע-בוחר בחלק מהפעמים הוא פשוט העלה את הווליום למקסי' ובחלק הוא פשוט לא הגיב...
אפ' המסך נכבה - הוא כאילו לא הרגיש שאני לוחץ -
@הישיבע-בוחר בחלק מהפעמים הוא פשוט העלה את הווליום למקסי' ובחלק הוא פשוט לא הגיב...
אפ' המסך נכבה - הוא כאילו לא הרגיש שאני לוחץ@פסנתר-שקוף רגע, הנגן שלך מכובה בכלל??????
-
@פסנתר-שקוף רגע, הנגן שלך מכובה בכלל??????
@הישיבע-בוחר לא! למה אתה חושב?
-
@הישיבע-בוחר לא! למה אתה חושב?
@פסנתר-שקוף אז תכבה! ואז תעשה כמו שאמרתי
-
@הישיבע-בוחר בחלק מהפעמים הוא פשוט העלה את הווליום למקסי' ובחלק הוא פשוט לא הגיב...
אפ' המסך נכבה - הוא כאילו לא הרגיש שאני לוחץ@פסנתר-שקוף בZ80 לי היה עם זה בעיה תנסה הרבה פעמים כי לי בסוף עבד אחרי הרבה ניסיונות
-
@פסנתר-שקוף אז תכבה! ואז תעשה כמו שאמרתי
@הישיבע-בוחר אה אוקיי..
-
@פסנתר-שקוף אז תכבה! ואז תעשה כמו שאמרתי
@הישיבע-בוחר הנגן פשוט נדלק(! כמה מפתיע...)
לא מאפס ולא מתייחס לעובדה שאני לוחץ על מקש הווליום. -
@הישיבע-בוחר הנגן פשוט נדלק(! כמה מפתיע...)
לא מאפס ולא מתייחס לעובדה שאני לוחץ על מקש הווליום.@פסנתר-שקוף מוזר כי גם בנגנים שחסמו את האפשרות זה לא נדלק אלא נדלק ונכבה
עצה שלי תנסה שוב כמו ש@shimi-0 כתב לך -
@פסנתר-שקוף מוזר כי גם בנגנים שחסמו את האפשרות זה לא נדלק אלא נדלק ונכבה
עצה שלי תנסה שוב כמו ש@shimi-0 כתב לך@הישיבע-בוחר אוקיי... תודה!
-
@הישיבע-בוחר הנגן פשוט נדלק(! כמה מפתיע...)
לא מאפס ולא מתייחס לעובדה שאני לוחץ על מקש הווליום.@פסנתר-שקוף זה מה שאני אמרתי אם זה חשוב לך תנסה הרבה פעמים ליפני שבוע הצלחתי בכזה נגן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות