דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. ניווט
  4. עזרה הדדית - ניווט
  5. מדריך | תוכנה למחשב לניווט תחבורה ציבורית אופליין, כולל תכנון נסיעה!

מדריך | תוכנה למחשב לניווט תחבורה ציבורית אופליין, כולל תכנון נסיעה!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - ניווט
37 פוסטים 13 כותבים 1.2k צפיות 19 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A מנותק
    A מנותק
    aass
    כתב נערך לאחרונה על ידי aass
    #1

    תוכנה שמצאתי, קוד פתוח בגיטהאב.
    קישור לגיטהאב.

    • מהירות הצגת התוצאות מדהימה.
    • גודל התוכנה לאחר יצירת הקבצים: 1.12 GB.
    • אופן ההתקנה ויצירת הקבצים מפורטת בדף הבית של הפרויקט, בהצלחה.
      הערה: יש בעיה עם תמיכה בRTL.

    קישור ישיר להורדת התוכנה
    נתוני משרד התחבורה
    קובץ osm מפות ישראל
    יצירת סביבת עבודה.bat

    סקריפט שיוצר את סביבת העבודה לאחר הורדת הקבצים:
    הוראות:

    • הורידו את הקבצים והסקריפט מהקישורים למעלה, מקמו את כולם בתיקייה אחת.
    • תריצו את הסקריטפ, לאחר הרצת הסקריפט תיווצר תיקייה חדשה בשם "תחבורה ציבורית" שבתוכה יהיה הקובץ "run_server.bat".
    • תריצו את "run_server.bat" ותפתחו את הקישור שיוצג שם.
      b6bb5a6a-1536-49d5-b9bf-0763c480ca03-image.png.

    בהצלחה!

    • תמונות:
      ea432169-5de7-4822-b39a-ff8b31b0d2bb-image.png
      5aedd3bb-e47c-481d-967b-a7e2038cf9f0-image.png
      3048d318-d8f0-4ef5-bc63-60e3ed1c89a1-image.png
    איש אמתא א יוסי מחשביםי E 4 תגובות תגובה אחרונה
    11
    • A aass

      תוכנה שמצאתי, קוד פתוח בגיטהאב.
      קישור לגיטהאב.

      • מהירות הצגת התוצאות מדהימה.
      • גודל התוכנה לאחר יצירת הקבצים: 1.12 GB.
      • אופן ההתקנה ויצירת הקבצים מפורטת בדף הבית של הפרויקט, בהצלחה.
        הערה: יש בעיה עם תמיכה בRTL.

      קישור ישיר להורדת התוכנה
      נתוני משרד התחבורה
      קובץ osm מפות ישראל
      יצירת סביבת עבודה.bat

      סקריפט שיוצר את סביבת העבודה לאחר הורדת הקבצים:
      הוראות:

      • הורידו את הקבצים והסקריפט מהקישורים למעלה, מקמו את כולם בתיקייה אחת.
      • תריצו את הסקריטפ, לאחר הרצת הסקריפט תיווצר תיקייה חדשה בשם "תחבורה ציבורית" שבתוכה יהיה הקובץ "run_server.bat".
      • תריצו את "run_server.bat" ותפתחו את הקישור שיוצג שם.
        b6bb5a6a-1536-49d5-b9bf-0763c480ca03-image.png.

      בהצלחה!

      • תמונות:
        ea432169-5de7-4822-b39a-ff8b31b0d2bb-image.png
        5aedd3bb-e47c-481d-967b-a7e2038cf9f0-image.png
        3048d318-d8f0-4ef5-bc63-60e3ed1c89a1-image.png
      איש אמתא מנותק
      איש אמתא מנותק
      איש אמת
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @aass וואלה לא הכרתי, זה תומך ב GTFS הישראלי? (ישראלים כמו ישראלים לא מקפידים כ״כ על תקנים...)

      אני יודע שאני חושב שאני יודע.

      A א 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • איש אמתא איש אמת

        @aass וואלה לא הכרתי, זה תומך ב GTFS הישראלי? (ישראלים כמו ישראלים לא מקפידים כ״כ על תקנים...)

        A מנותק
        A מנותק
        aass
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @איש-אמת
        גם אני נתקעתי עם הבעיה הזאת המון פעמים.
        אבל כמו שניתן לראות בתמונות - עובד מעולה...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • A aass

          תוכנה שמצאתי, קוד פתוח בגיטהאב.
          קישור לגיטהאב.

          • מהירות הצגת התוצאות מדהימה.
          • גודל התוכנה לאחר יצירת הקבצים: 1.12 GB.
          • אופן ההתקנה ויצירת הקבצים מפורטת בדף הבית של הפרויקט, בהצלחה.
            הערה: יש בעיה עם תמיכה בRTL.

          קישור ישיר להורדת התוכנה
          נתוני משרד התחבורה
          קובץ osm מפות ישראל
          יצירת סביבת עבודה.bat

          סקריפט שיוצר את סביבת העבודה לאחר הורדת הקבצים:
          הוראות:

          • הורידו את הקבצים והסקריפט מהקישורים למעלה, מקמו את כולם בתיקייה אחת.
          • תריצו את הסקריטפ, לאחר הרצת הסקריפט תיווצר תיקייה חדשה בשם "תחבורה ציבורית" שבתוכה יהיה הקובץ "run_server.bat".
          • תריצו את "run_server.bat" ותפתחו את הקישור שיוצג שם.
            b6bb5a6a-1536-49d5-b9bf-0763c480ca03-image.png.

          בהצלחה!

          • תמונות:
            ea432169-5de7-4822-b39a-ff8b31b0d2bb-image.png
            5aedd3bb-e47c-481d-967b-a7e2038cf9f0-image.png
            3048d318-d8f0-4ef5-bc63-60e3ed1c89a1-image.png
          א מנותק
          א מנותק
          א.ו
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @aass לא הבנתי איך מורידים מהאתר הזה

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צדיק וטוב לו 0צ מנותק
            צדיק וטוב לו 0צ מנותק
            צדיק וטוב לו 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            איך הוא מעודכן בשעות התחבורה ומסלולים עדכניים?

            A א 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • א א.ו

              @aass לא הבנתי איך מורידים מהאתר הזה

              A מנותק
              A מנותק
              aass
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @א.ו
              e367efa3-dabc-4ff8-a8cd-e00e9a554250-image.png
              b92e7c1f-b92d-48d0-a6b8-fce492730758-image.png

              תעזר באחד מכלי הAI...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

                איך הוא מעודכן בשעות התחבורה ומסלולים עדכניים?

                A מנותק
                A מנותק
                aass
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @צדיק-וטוב-לו-0
                אתה מוריד לו את קבצי התכנון של הקווים, הוא כמובן לא מעודכן בזמן אמת.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

                  איך הוא מעודכן בשעות התחבורה ומסלולים עדכניים?

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אברהם mch
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @צדיק-וטוב-לו-0 איפה שמים את הקבצים של המפות וכו'

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A מנותק
                    A מנותק
                    aass
                    כתב נערך לאחרונה על ידי aass
                    #9

                    עדכון: ערכתי את הפוסט, הוספתי קישורים לכל מה שצריך כולל סקריפט שמסדר הכל ויוצר את סביבת העבודה, בהצלחה!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ק מנותק
                      ק מנותק
                      קוקר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      מה צריך לעשות בשביל להתקין את זה על מפות OSM?
                      איזה קבצים צריך להוריד?
                      האם זה מראה את התחנות והאוטובוסים עם הלו"ז שאמור להיות (כמובן בלי שינויים און ליין)?

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ק קוקר

                        מה צריך לעשות בשביל להתקין את זה על מפות OSM?
                        איזה קבצים צריך להוריד?
                        האם זה מראה את התחנות והאוטובוסים עם הלו"ז שאמור להיות (כמובן בלי שינויים און ליין)?

                        A מנותק
                        A מנותק
                        aass
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @קוקר
                        זה לא אמור להיות על האפליקציה אלא על תוכנה במחשב
                        osm הכוונה לקבצי המפה.

                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A aass

                          @קוקר
                          זה לא אמור להיות על האפליקציה אלא על תוכנה במחשב
                          osm הכוונה לקבצי המפה.

                          ק מנותק
                          ק מנותק
                          קוקר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי קוקר
                          #12

                          @aass האם אפשר להפעיל את זה באנדרואיד לא מקוון?

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ק קוקר

                            @aass האם אפשר להפעיל את זה באנדרואיד לא מקוון?

                            A מנותק
                            A מנותק
                            aass
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @קוקר
                            עיין פה - https://mitmachim.top/post/1126834

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A aass

                              @קוקר
                              עיין פה - https://mitmachim.top/post/1126834

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אברהם 0
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @aass זה גם לWINDOWS?

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אברהם 0

                                @aass זה גם לWINDOWS?

                                A מנותק
                                A מנותק
                                aass
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @אברהם-0 כן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • איש אמתא איש אמת

                                  @aass וואלה לא הכרתי, זה תומך ב GTFS הישראלי? (ישראלים כמו ישראלים לא מקפידים כ״כ על תקנים...)

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  א.ו
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @איש-אמת

                                  @aass כתב במדריך | תוכנה לניווט תחבורה ציבורית אופליין, כולל תכנון נסיעה!:

                                  תריצו את הסקריטפ, לאחר הרצת הסקריפט תיווצר תיקייה חדשה בשם "תחבורה ציבורית" שבתוכה יהיה הקובץ "run_server.bat".

                                  לא ראיתי את הקובץ "run_server.bat".

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א א.ו

                                    @איש-אמת

                                    @aass כתב במדריך | תוכנה לניווט תחבורה ציבורית אופליין, כולל תכנון נסיעה!:

                                    תריצו את הסקריטפ, לאחר הרצת הסקריפט תיווצר תיקייה חדשה בשם "תחבורה ציבורית" שבתוכה יהיה הקובץ "run_server.bat".

                                    לא ראיתי את הקובץ "run_server.bat".

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אברהם 0
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @א.ו העתקת הכל לאותה תיקיה והרצת את הקובץ BAT?

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אברהם 0

                                      @א.ו העתקת הכל לאותה תיקיה והרצת את הקובץ BAT?

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      א.ו
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @אברהם-0 העתקתי הכל לתיקיה אחת והרצתי את "יצירה" ונפתחה לי תיקיה של תחבורה ציבורית
                                      מה עכשיו?

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א א.ו

                                        @אברהם-0 העתקתי הכל לתיקיה אחת והרצתי את "יצירה" ונפתחה לי תיקיה של תחבורה ציבורית
                                        מה עכשיו?

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אברהם 0
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @א.ו שמה אמור להיות הקובץ הנ"ל.

                                        י א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א אברהם 0

                                          @א.ו שמה אמור להיות הקובץ הנ"ל.

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          ישראל ט
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @אברהם-0 תוכל להעלות את קובץ המפות באופן נוסף - זה חסום להורדה באתרוג
                                          תודה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר