דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. ניווט
  4. עזרה הדדית - ניווט
  5. מדריך | תוכנה למחשב לניווט תחבורה ציבורית אופליין, כולל תכנון נסיעה!

מדריך | תוכנה למחשב לניווט תחבורה ציבורית אופליין, כולל תכנון נסיעה!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - ניווט
37 פוסטים 13 כותבים 1.2k צפיות 19 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ק מנותק
    ק מנותק
    קוקר
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    מה צריך לעשות בשביל להתקין את זה על מפות OSM?
    איזה קבצים צריך להוריד?
    האם זה מראה את התחנות והאוטובוסים עם הלו"ז שאמור להיות (כמובן בלי שינויים און ליין)?

    A תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ק קוקר

      מה צריך לעשות בשביל להתקין את זה על מפות OSM?
      איזה קבצים צריך להוריד?
      האם זה מראה את התחנות והאוטובוסים עם הלו"ז שאמור להיות (כמובן בלי שינויים און ליין)?

      A מנותק
      A מנותק
      aass
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      @קוקר
      זה לא אמור להיות על האפליקציה אלא על תוכנה במחשב
      osm הכוונה לקבצי המפה.

      ק תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A aass

        @קוקר
        זה לא אמור להיות על האפליקציה אלא על תוכנה במחשב
        osm הכוונה לקבצי המפה.

        ק מנותק
        ק מנותק
        קוקר
        כתב נערך לאחרונה על ידי קוקר
        #12

        @aass האם אפשר להפעיל את זה באנדרואיד לא מקוון?

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ק קוקר

          @aass האם אפשר להפעיל את זה באנדרואיד לא מקוון?

          A מנותק
          A מנותק
          aass
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @קוקר
          עיין פה - https://mitmachim.top/post/1126834

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A aass

            @קוקר
            עיין פה - https://mitmachim.top/post/1126834

            א מחובר
            א מחובר
            אברהם 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @aass זה גם לWINDOWS?

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אברהם 0

              @aass זה גם לWINDOWS?

              A מנותק
              A מנותק
              aass
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @אברהם-0 כן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • איש אמתא איש אמת

                @aass וואלה לא הכרתי, זה תומך ב GTFS הישראלי? (ישראלים כמו ישראלים לא מקפידים כ״כ על תקנים...)

                א מנותק
                א מנותק
                א.ו
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @איש-אמת

                @aass כתב במדריך | תוכנה לניווט תחבורה ציבורית אופליין, כולל תכנון נסיעה!:

                תריצו את הסקריטפ, לאחר הרצת הסקריפט תיווצר תיקייה חדשה בשם "תחבורה ציבורית" שבתוכה יהיה הקובץ "run_server.bat".

                לא ראיתי את הקובץ "run_server.bat".

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א א.ו

                  @איש-אמת

                  @aass כתב במדריך | תוכנה לניווט תחבורה ציבורית אופליין, כולל תכנון נסיעה!:

                  תריצו את הסקריטפ, לאחר הרצת הסקריפט תיווצר תיקייה חדשה בשם "תחבורה ציבורית" שבתוכה יהיה הקובץ "run_server.bat".

                  לא ראיתי את הקובץ "run_server.bat".

                  א מחובר
                  א מחובר
                  אברהם 0
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @א.ו העתקת הכל לאותה תיקיה והרצת את הקובץ BAT?

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אברהם 0

                    @א.ו העתקת הכל לאותה תיקיה והרצת את הקובץ BAT?

                    א מנותק
                    א מנותק
                    א.ו
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @אברהם-0 העתקתי הכל לתיקיה אחת והרצתי את "יצירה" ונפתחה לי תיקיה של תחבורה ציבורית
                    מה עכשיו?

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א א.ו

                      @אברהם-0 העתקתי הכל לתיקיה אחת והרצתי את "יצירה" ונפתחה לי תיקיה של תחבורה ציבורית
                      מה עכשיו?

                      א מחובר
                      א מחובר
                      אברהם 0
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @א.ו שמה אמור להיות הקובץ הנ"ל.

                      י א 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • א אברהם 0

                        @א.ו שמה אמור להיות הקובץ הנ"ל.

                        י מנותק
                        י מנותק
                        ישראל ט
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @אברהם-0 תוכל להעלות את קובץ המפות באופן נוסף - זה חסום להורדה באתרוג
                        תודה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A aass

                          תוכנה שמצאתי, קוד פתוח בגיטהאב.
                          קישור לגיטהאב.

                          • מהירות הצגת התוצאות מדהימה.
                          • גודל התוכנה לאחר יצירת הקבצים: 1.12 GB.
                          • אופן ההתקנה ויצירת הקבצים מפורטת בדף הבית של הפרויקט, בהצלחה.
                            הערה: יש בעיה עם תמיכה בRTL.

                          קישור ישיר להורדת התוכנה
                          נתוני משרד התחבורה
                          קובץ osm מפות ישראל
                          יצירת סביבת עבודה.bat

                          סקריפט שיוצר את סביבת העבודה לאחר הורדת הקבצים:
                          הוראות:

                          • הורידו את הקבצים והסקריפט מהקישורים למעלה, מקמו את כולם בתיקייה אחת.
                          • תריצו את הסקריטפ, לאחר הרצת הסקריפט תיווצר תיקייה חדשה בשם "תחבורה ציבורית" שבתוכה יהיה הקובץ "run_server.bat".
                          • תריצו את "run_server.bat" ותפתחו את הקישור שיוצג שם.
                            b6bb5a6a-1536-49d5-b9bf-0763c480ca03-image.png.

                          בהצלחה!

                          • תמונות:
                            ea432169-5de7-4822-b39a-ff8b31b0d2bb-image.png
                            5aedd3bb-e47c-481d-967b-a7e2038cf9f0-image.png
                            3048d318-d8f0-4ef5-bc63-60e3ed1c89a1-image.png
                          יוסי מחשביםי מנותק
                          יוסי מחשביםי מנותק
                          יוסי מחשבים
                          צוות פיקוח
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #21
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אברהם 0

                            @א.ו שמה אמור להיות הקובץ הנ"ל.

                            א מנותק
                            א מנותק
                            א.ו
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            @אברהם-0 לא ראיתי שם את הקובץ

                            צילום מסך 2026-04-05 092455.jpg ספויילר

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א א.ו

                              @אברהם-0 לא ראיתי שם את הקובץ

                              צילום מסך 2026-04-05 092455.jpg ספויילר

                              A מנותק
                              A מנותק
                              aass
                              כתב נערך לאחרונה על ידי aass
                              #23

                              @א.ו
                              יש שם קובץ run_server

                              IMG_20260405_092812.jpg

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • A aass

                                @א.ו
                                יש שם קובץ run_server

                                IMG_20260405_092812.jpg

                                א מנותק
                                א מנותק
                                א.ו
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @aass ואחרי שאני נכנס אליו מה?

                                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א א.ו

                                  @aass ואחרי שאני נכנס אליו מה?

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  aass
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #25

                                  @א.ו
                                  לחצת עליו? מה אתה רואה?

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • A aass

                                    @א.ו
                                    לחצת עליו? מה אתה רואה?

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    א.ו
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #26

                                    @aass

                                    8e8765c1-27d1-4046-b02b-d85a7e7d57e4-image.png ספויילר

                                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א א.ו

                                      @aass

                                      8e8765c1-27d1-4046-b02b-d85a7e7d57e4-image.png ספויילר

                                      A מנותק
                                      A מנותק
                                      aass
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי aass
                                      #27

                                      @א.ו תלחץ על הקישור שאתה רואה יחד עם הקשה על קונטרול תוך כדי, או שתעתיק אותו ישר לדפדפן.

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • A aass

                                        @א.ו תלחץ על הקישור שאתה רואה יחד עם הקשה על קונטרול תוך כדי, או שתעתיק אותו ישר לדפדפן.

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        א.ו
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי א.ו
                                        #28
                                        פוסט זה נמחק!
                                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א א.ו

                                          פוסט זה נמחק!

                                          A מנותק
                                          A מנותק
                                          aass
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #29
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר