דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. בעיה | קניתי מחשב חדש - וכל אתר עם התחברות הוא דורש ממני התחברות עם קוד

בעיה | קניתי מחשב חדש - וכל אתר עם התחברות הוא דורש ממני התחברות עם קוד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר רשתות
31 פוסטים 7 כותבים 495 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דור נאמן

    בס"ד התחדשתי במחשב חדש,
    התקנתי עליו את הפרופיל שלי (של גוגל)
    אבל כל אתר עם סשן התחברות - בהתחברות הוא דורש שוב סיסמא,
    וזה לא מספיק לו. הוא גם דורש קוד לפל'.

    מה עושים?

    ר מנותק
    ר מנותק
    רפי סאם
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @דור-נאמן
    דבר ראשון תבטל את האימות דו שלבי

    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ר רפי סאם

      @דור-נאמן
      דבר ראשון תבטל את האימות דו שלבי

      ד מנותק
      ד מנותק
      דור נאמן
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @רפי-סאם
      מושבת,
      ועדיין לא עובד

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ד דור נאמן

        בס"ד התחדשתי במחשב חדש,
        התקנתי עליו את הפרופיל שלי (של גוגל)
        אבל כל אתר עם סשן התחברות - בהתחברות הוא דורש שוב סיסמא,
        וזה לא מספיק לו. הוא גם דורש קוד לפל'.

        מה עושים?

        A מנותק
        A מנותק
        aiib
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @דור-נאמן עשית סנכרון? או יותר נכון הפעלת סנכרון?

        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • A aiib

          @דור-נאמן עשית סנכרון? או יותר נכון הפעלת סנכרון?

          ד מנותק
          ד מנותק
          דור נאמן
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @aiib בהחלט

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ד דור נאמן

            בס"ד התחדשתי במחשב חדש,
            התקנתי עליו את הפרופיל שלי (של גוגל)
            אבל כל אתר עם סשן התחברות - בהתחברות הוא דורש שוב סיסמא,
            וזה לא מספיק לו. הוא גם דורש קוד לפל'.

            מה עושים?

            י מנותק
            י מנותק
            יוסף מאיר וייס
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @דור-נאמן כנראה לא נכסת לפרופיל אלא רק לאתרים בודדים. תבדוק בהגדרות פה chrome://settings/syncSetup
            שיהיה כמו בתמונה
            d4678d52-3e6d-45ca-97f0-935636ca2d8e-{F335827D-B761-4CDF-A18D-285623819633}.png וגם בהגדרה שמעל תבחר במשהו מתאים כמו "כניסה" או "יש לשאול"

            ד מחנה ידידיםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • י יוסף מאיר וייס

              @דור-נאמן כנראה לא נכסת לפרופיל אלא רק לאתרים בודדים. תבדוק בהגדרות פה chrome://settings/syncSetup
              שיהיה כמו בתמונה
              d4678d52-3e6d-45ca-97f0-935636ca2d8e-{F335827D-B761-4CDF-A18D-285623819633}.png וגם בהגדרה שמעל תבחר במשהו מתאים כמו "כניסה" או "יש לשאול"

              ד מנותק
              ד מנותק
              דור נאמן
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @יוסף-מאיר-וייס זה מוגדר ככה באמת,
              וזה לא עוזר.

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד דור נאמן

                @יוסף-מאיר-וייס זה מוגדר ככה באמת,
                וזה לא עוזר.

                י מנותק
                י מנותק
                יוסף מאיר וייס
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @דור-נאמן צלם מסך. זה חייב להיות משהו בהגדרות האלה איפשהו (אם הבנתי נכון את הבעיה ואיפה היא מופיעה)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יוסף מאיר וייס

                  @דור-נאמן כנראה לא נכסת לפרופיל אלא רק לאתרים בודדים. תבדוק בהגדרות פה chrome://settings/syncSetup
                  שיהיה כמו בתמונה
                  d4678d52-3e6d-45ca-97f0-935636ca2d8e-{F335827D-B761-4CDF-A18D-285623819633}.png וגם בהגדרה שמעל תבחר במשהו מתאים כמו "כניסה" או "יש לשאול"

                  מחנה ידידיםמ מנותק
                  מחנה ידידיםמ מנותק
                  מחנה ידידים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @יוסף-מאיר-וייס @דור-נאמן @רפי-סאם @aiib .
                  תבינו!!! גוגל דורשת עכשיו מכל מחשב שהיית מחובר אליו פחות מחודש קוד אימות בכניסה לאתרים. אפשר להסיר את המספר לאימות מהחשבון ואז במשך חודש הוא עדיין ישלח ולאחמ"כ יבקש רק סיסמה.

                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                    @יוסף-מאיר-וייס @דור-נאמן @רפי-סאם @aiib .
                    תבינו!!! גוגל דורשת עכשיו מכל מחשב שהיית מחובר אליו פחות מחודש קוד אימות בכניסה לאתרים. אפשר להסיר את המספר לאימות מהחשבון ואז במשך חודש הוא עדיין ישלח ולאחמ"כ יבקש רק סיסמה.

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    דור נאמן
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @מחנה-ידידים כנראה שזה הסיפור,
                    והוא סיוט.

                    י מחנה ידידיםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ד דור נאמן

                      @מחנה-ידידים כנראה שזה הסיפור,
                      והוא סיוט.

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יוסף מאיר וייס
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @דור-נאמן אין סיכוי. הבעיה זה הכניסה לפרופיל הראשי. לא יכול להיות שצריך קוד באותו חלון לכל סשן ואתר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ד דור נאמן

                        @מחנה-ידידים כנראה שזה הסיפור,
                        והוא סיוט.

                        מחנה ידידיםמ מנותק
                        מחנה ידידיםמ מנותק
                        מחנה ידידים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @דור-נאמן
                        https://myaccount.google.com/phone

                        תנסה כאן, תבטל את
                        212cf901-1753-4c6c-9c1a-15f745f4dc81-image.png

                        ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                          @דור-נאמן
                          https://myaccount.google.com/phone

                          תנסה כאן, תבטל את
                          212cf901-1753-4c6c-9c1a-15f745f4dc81-image.png

                          ד מנותק
                          ד מנותק
                          דור נאמן
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @מחנה-ידידים לא נותן לי לבטל. איפה עושים את זה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                            @דור-נאמן
                            https://myaccount.google.com/phone

                            תנסה כאן, תבטל את
                            212cf901-1753-4c6c-9c1a-15f745f4dc81-image.png

                            ד מנותק
                            ד מנותק
                            דור נאמן
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @מחנה-ידידים לא עזר😢

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ד דור נאמן

                              @מחנה-ידידים לא עזר😢

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יוסף מאיר וייס
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @דור-נאמן מה מוגדר לך בהגדרה הזו "‏כניסה אל Chrome כשנכנסים לשירותי Google אחרים
                              ‏כשנכנסים לשירותי Google כמו Gmail או YouTube ....." פה chrome://settings/syncSetup

                              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יוסף מאיר וייס

                                @דור-נאמן מה מוגדר לך בהגדרה הזו "‏כניסה אל Chrome כשנכנסים לשירותי Google אחרים
                                ‏כשנכנסים לשירותי Google כמו Gmail או YouTube ....." פה chrome://settings/syncSetup

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                דור נאמן
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @יוסף-מאיר-וייס
                                כניסה

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • הישבשר המלומדה מנותק
                                  הישבשר המלומדה מנותק
                                  הישבשר המלומד
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי הישבשר המלומד
                                  #17

                                  אולי משהו ניסה לפרוץ לך לחשבון וגוגל זיהו את זה ולכן חסימה כזה ארמטית, בחיים לא שמעתי על כזה דבר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ד דור נאמן

                                    @יוסף-מאיר-וייס
                                    כניסה

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יוסף מאיר וייס
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @דור-נאמן ונכנסת שוב לחשבון כעת? תיכנס שוב ותראה מה יהיה

                                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יוסף מאיר וייס

                                      @דור-נאמן ונכנסת שוב לחשבון כעת? תיכנס שוב ותראה מה יהיה

                                      ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דור נאמן
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @יוסף-מאיר-וייס כן, ושוב.

                                      צריך להגדיר שהמחשב הזה הוא המחשב שלי בחשבון הכרום, ואז הכל ייסע חלק.
                                      הבעיה היא שבשיל להגדיר את זה צריך אימות דו שלבי טלפוני....

                                      י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ד דור נאמן

                                        @יוסף-מאיר-וייס כן, ושוב.

                                        צריך להגדיר שהמחשב הזה הוא המחשב שלי בחשבון הכרום, ואז הכל ייסע חלק.
                                        הבעיה היא שבשיל להגדיר את זה צריך אימות דו שלבי טלפוני....

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יוסף מאיר וייס
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @דור-נאמן אין סיכוי. תנסה למחוק את הפרופיל לחלוטין וליצור פרופיל שוב. לא נתקלתי בכזה תקלה מעולם. ונכנסתי לפרופילים באין ספור מחשבים ודברים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ד דור נאמן

                                          @יוסף-מאיר-וייס כן, ושוב.

                                          צריך להגדיר שהמחשב הזה הוא המחשב שלי בחשבון הכרום, ואז הכל ייסע חלק.
                                          הבעיה היא שבשיל להגדיר את זה צריך אימות דו שלבי טלפוני....

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יוסף מאיר וייס
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @דור-נאמן כתב בבעיה | קניתי מחשב חדש - וכל אתר עם התחברות הוא דורש ממני התחברות עם קוד:

                                          צריך להגדיר שהמחשב הזה הוא המחשב שלי בחשבון הכרום, ואז הכל ייסע חלק.

                                          מנין לך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר