בעיה | דור 4 בשיואמי F21 PRO
-
@me2324 פתחת אותה ולחצת על תיקון? ואז האפליקציה נמחקה?
-
שאני מעביר לדור 3 גם יש בעיות אבל זה חשבתי כי אין אנטנות,
אבל יש לי עוד מכשיר בבית ועובד חלק
אני מעביר את הסים עובד חלקזה המכשיר הזה בעייתי
השאלה אם זה פתיר? -
@me2324 כתב בבעיה | דור 4 בשיואמי F21 PRO:
השאלה אם זה פתיר?
רק טכנאי מעבדה ידע לענות...
תתאר את הבעיה עצמה, אולי נבין יותר.
שיחות מתנתקות באמצע וזהו? או עוד משהו? -
@me2324 יש לי רעיון שאולי היה עוזר אבל זה בתפריט מהנדסים והוא דורש אפשרויות מפתחים מופעל.
-
@me2324 יש לי רעיון שאולי היה עוזר אבל זה בתפריט מהנדסים והוא דורש אפשרויות מפתחים מופעל.
-
-
@me2324 אולי תלך לחנות דיין תקשורת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

