דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. בירור | Google Voice התחיל להיות בתשלום?

בירור | Google Voice התחיל להיות בתשלום?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר כללי - עזרה הדדית
18 פוסטים 8 כותבים 376 צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חיים5299173

    @שניאור-שמח
    בעמוד הראשי של Google Voice בגלילה למטה לאזור המחירים.
    בדרך כלל יש מסלול חינמי, אבל פה המסלול הראשוני הוא ב-10$.
    המס' שלך עדיין פעיל? אם תוכל לוודא את זה...

    שניאור שמחש מנותק
    שניאור שמחש מנותק
    שניאור שמח
    צוות פיקוח מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @חיים5299173 כתב בבירור | Google Voice התחיל להיות בתשלום?:

    @שניאור-שמח
    בעמוד הראשי של Google Voice בגלילה למטה לאזור המחירים.
    בדרך כלל יש מסלול חינמי, אבל פה המסלול הראשוני הוא ב-10$.
    המס' שלך עדיין פעיל? אם תוכל לוודא את זה...

    עדיין פעיל

    "אם לא תנסה, איך תדע?"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח חיים5299173

      @שניאור-שמח
      בעמוד הראשי של Google Voice בגלילה למטה לאזור המחירים.
      בדרך כלל יש מסלול חינמי, אבל פה המסלול הראשוני הוא ב-10$.
      המס' שלך עדיין פעיל? אם תוכל לוודא את זה...

      מ מנותק
      מ מנותק
      מד
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @חיים5299173 כתב בבירור | Google Voice התחיל להיות בתשלום?:

      בעמוד הראשי של Google Voice בגלילה למטה לאזור המחירים.

      זה רק לעסקים.
      פשוט תיכנס לחשבונך וזה לא ידרוש שום תשלום.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח חיים5299173

        Google Voice התחיל להיות בתשלום? והאם זה רק למצטרפים חדשים? או שגם לקיימים זה התחיל לעלות כסף?
        75718c80-7de5-4cb1-94ea-1ef970adb004-image.png

        ה מנותק
        ה מנותק
        הסקרן
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @חיים5299173 אבל קח בחשבון שאתה צריך להיות בארה"ב ואתה יכול לפתוח Google Voice רק על חשבון שנפתח בארה"ב
        שום VPN לא יעזור לך

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ה הסקרן

          @חיים5299173 אבל קח בחשבון שאתה צריך להיות בארה"ב ואתה יכול לפתוח Google Voice רק על חשבון שנפתח בארה"ב
          שום VPN לא יעזור לך

          מ מנותק
          מ מנותק
          מד
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @הסקרן כתב בבירור | Google Voice התחיל להיות בתשלום?:

          שנפתח בארה"ב

          לאו דוקא - אאל"ט, ואם אני זוכר טוב - אפשר לשנות את המיקום בהגדרות החשבון

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מד

            @הסקרן כתב בבירור | Google Voice התחיל להיות בתשלום?:

            שנפתח בארה"ב

            לאו דוקא - אאל"ט, ואם אני זוכר טוב - אפשר לשנות את המיקום בהגדרות החשבון

            ה מנותק
            ה מנותק
            הסקרן
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @מד אני אומר לך מנסיון
            הם הקשיחו מאוד את התנאים לפתיחת Google Voice

            ע תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ה הסקרן

              @מד אני אומר לך מנסיון
              הם הקשיחו מאוד את התנאים לפתיחת Google Voice

              ע מנותק
              ע מנותק
              עמי מחשבים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @הסקרן אני בעבר הצלחתי עם חשבון ישראלי מתי שחבר מחו"ל נכנס לחשבון ואז עשה את זה
              אני לא יודע מה עכשיו

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ע עמי מחשבים

                @הסקרן אני בעבר הצלחתי עם חשבון ישראלי מתי שחבר מחו"ל נכנס לחשבון ואז עשה את זה
                אני לא יודע מה עכשיו

                ה מנותק
                ה מנותק
                הסקרן
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @עמי-מחשבים היום זה כבר לא עובד

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח חיים5299173

                  Google Voice התחיל להיות בתשלום? והאם זה רק למצטרפים חדשים? או שגם לקיימים זה התחיל לעלות כסף?
                  75718c80-7de5-4cb1-94ea-1ef970adb004-image.png

                  W מנותק
                  W מנותק
                  web_master
                  כתב נערך לאחרונה על ידי web_master
                  #11

                  @חיים5299173 תסתכל שורה מעל יש קישור להמשיך בחינם לפחות ככה זה אצלי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח מנותק
                    ח מנותק
                    חיים5299173
                    כתב נערך לאחרונה על ידי חיים5299173
                    #12

                    אני בארצות הברית כעת, ופתחתי חשבון כאן.
                    ובכל זאת לא מופיעה לי אפשרות בחינם.
                    אשמח ממש לעזרה. אני צריך את זה די בדחיפות...

                    מופיע לי גם הדבר הזה. שזה מוזר.
                    1d568c06-b861-43d8-be8c-0d72b29fc959-image.jpeg

                    א M 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ח חיים5299173

                      אני בארצות הברית כעת, ופתחתי חשבון כאן.
                      ובכל זאת לא מופיעה לי אפשרות בחינם.
                      אשמח ממש לעזרה. אני צריך את זה די בדחיפות...

                      מופיע לי גם הדבר הזה. שזה מוזר.
                      1d568c06-b861-43d8-be8c-0d72b29fc959-image.jpeg

                      א מנותק
                      א מנותק
                      א. ד. ג.
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @חיים5299173 כתב:

                      ופתחתי חשבון כאן.

                      חשבון פרטי או חשבון עיסקי?

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ח חיים5299173

                        אני בארצות הברית כעת, ופתחתי חשבון כאן.
                        ובכל זאת לא מופיעה לי אפשרות בחינם.
                        אשמח ממש לעזרה. אני צריך את זה די בדחיפות...

                        מופיע לי גם הדבר הזה. שזה מוזר.
                        1d568c06-b861-43d8-be8c-0d72b29fc959-image.jpeg

                        M מנותק
                        M מנותק
                        MAKRO
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @חיים5299173 כתב:

                        ובכל זאת לא מופיעה לי אפשרות בחינם.

                        לאחרונה הם מחמירים בזה יותר ויותר.
                        א"א כבר לפתוח חשבון ולקבל מיד - רק חשבון שפעיל תקופה בארה"ב.
                        ולאחרונה ממש נוספה גזירה חדשה - צריך להעלות תעודה מזהה אמריקאית.

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • א א. ד. ג.

                          @חיים5299173 כתב:

                          ופתחתי חשבון כאן.

                          חשבון פרטי או חשבון עיסקי?

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חיים5299173
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @א.-ד.-ג. כתב:

                          חשבון פרטי או חשבון עיסקי?

                          חשבון רגיל. פרטי.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • M MAKRO

                            @חיים5299173 כתב:

                            ובכל זאת לא מופיעה לי אפשרות בחינם.

                            לאחרונה הם מחמירים בזה יותר ויותר.
                            א"א כבר לפתוח חשבון ולקבל מיד - רק חשבון שפעיל תקופה בארה"ב.
                            ולאחרונה ממש נוספה גזירה חדשה - צריך להעלות תעודה מזהה אמריקאית.

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חיים5299173
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @MAKRO כתב:

                            לאחרונה הם מחמירים בזה יותר ויותר.
                            א"א כבר לפתוח חשבון ולקבל מיד - רק חשבון שפעיל תקופה בארה"ב.
                            ולאחרונה ממש נוספה גזירה חדשה - צריך להעלות תעודה מזהה אמריקאית.

                            אני עומד בשני הקריטריונים...

                            M תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חיים5299173

                              @MAKRO כתב:

                              לאחרונה הם מחמירים בזה יותר ויותר.
                              א"א כבר לפתוח חשבון ולקבל מיד - רק חשבון שפעיל תקופה בארה"ב.
                              ולאחרונה ממש נוספה גזירה חדשה - צריך להעלות תעודה מזהה אמריקאית.

                              אני עומד בשני הקריטריונים...

                              M מנותק
                              M מנותק
                              MAKRO
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              @חיים5299173
                              מתי נפתח החשבון החדש בארה''ב? וכמה זמן הוא פעיל?

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • M MAKRO

                                @חיים5299173
                                מתי נפתח החשבון החדש בארה''ב? וכמה זמן הוא פעיל?

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חיים5299173
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @MAKRO לפני חצי שנה בערך. פעיל עד עכשיו.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות

                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • חוקי הפורום
                                • פופולרי
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • צור קשר