סליחה על השאלה אבל איך מעלים לתמונת פרופיל בקובץ GIF?
-
@לא-מייבין אמר בסליחה על השאלה אבל איך מעלים לתמונת פרופיל בקובץ GIF?:
@עוזר-לכולם כשאתה נמצא עם העכבר על התמונה אתה לוחץ עם המקש הימני נפתח לך מספר אופציות אתה לוחץ על האפשרות הזו. תודה רבה אבל יש לי עוד בעיה שזה כאלו לא על כל המסך אלא הוא חותך אותו אני צריך לשנות גודל איך עושים את זה גם פורמט פקטורי?
-
@עוזר-לכולם לא נראה לי שאפשר לכווץ את זה אחרי שהעלית ומה שיש לך ביד זה רק קישור. אתה צריך מראש ליצור GIF קטן יותר
@לא-מייבין אמר בסליחה על השאלה אבל איך מעלים לתמונת פרופיל בקובץ GIF?:
@עוזר-לכולם לא נראה לי שאפשר לכווץ את זה אחרי שהעלית ומה שיש לך ביד זה רק קישור. אתה צריך מראש ליצור GIF קטן יותר
נכון ואיך אני עושה אותו קטן יותר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות