הכונן קשיח שלי לא ntfs אז א"א להתקין וינדוס
-
@מישהו12 אמר בהכונן קשיח שלי לא ntfs אז א"א להתקין וינדוס:
מה עושים? יש בכלל מה לעשות?
תחליף- זכור לי שכתבו פעם משהו עם איזו אופציה בלי לפרמט את הדיס"ק
בהצלחה@MERS אמר בהכונן קשיח שלי לא ntfs אז א"א להתקין וינדוס:
@מישהו12 אמר בהכונן קשיח שלי לא ntfs אז א"א להתקין וינדוס:
מה עושים? יש בכלל מה לעשות?
תחליף- זכור לי שכתבו פעם משהו עם איזו אופציה בלי לפרמט את הדיס"ק
בהצלחהלמזלי הייתי ליד טכנאי....
-
@MERS אמר בהכונן קשיח שלי לא ntfs אז א"א להתקין וינדוס:
@מישהו12 אמר בהכונן קשיח שלי לא ntfs אז א"א להתקין וינדוס:
מה עושים? יש בכלל מה לעשות?
תחליף- זכור לי שכתבו פעם משהו עם איזו אופציה בלי לפרמט את הדיס"ק
בהצלחהלמזלי הייתי ליד טכנאי....
@מישהו12 אמר בהכונן קשיח שלי לא ntfs אז א"א להתקין וינדוס:
@MERS אמר בהכונן קשיח שלי לא ntfs אז א"א להתקין וינדוס:
@מישהו12 אמר בהכונן קשיח שלי לא ntfs אז א"א להתקין וינדוס:
מה עושים? יש בכלל מה לעשות?
תחליף- זכור לי שכתבו פעם משהו עם איזו אופציה בלי לפרמט את הדיס"ק
בהצלחהלמזלי הייתי ליד טכנאי....
- והוא עשה לך את זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות