בקשת מידע | איזה מודלים GGUF של צ׳אטבוט באמת תומכים בעברית?
-
כרגע מה שידוע לי על aya ועל dicta
יש עוד?
(לא לענות לי מג׳מיני כי הוא מחרטט שגם llama gemma ו-qwen תומכים בעברית מה שלא נכון ככל הנראה)
אני צריך את זה למכשיר 8 ראם -
כרגע מה שידוע לי על aya ועל dicta
יש עוד?
(לא לענות לי מג׳מיני כי הוא מחרטט שגם llama gemma ו-qwen תומכים בעברית מה שלא נכון ככל הנראה)
אני צריך את זה למכשיר 8 ראם -
כרגע מה שידוע לי על aya ועל dicta
יש עוד?
(לא לענות לי מג׳מיני כי הוא מחרטט שגם llama gemma ו-qwen תומכים בעברית מה שלא נכון ככל הנראה)
אני צריך את זה למכשיר 8 ראם@קראנץ-ונילה Gemma 3n 4B מצויין נהניתי גם ממיסטראל
אבל נראה לי שיש מודל ייעודי לעברית דיקטה אם אני לא טועה
עריכה: לא שמתי לב שראית את דיקטה אני גם חושב שהוא טיפש בכל אופן ל8 ראם נראה לי שהגמה שציינתי הכי טוב (בכל אופן מבדיקה שלי)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות