הצעה | פתיחת קטגוריית תוצרי AI
-
-
-
אז תצטרך לעשות לכמעט כלל התוכנות פה בפורום סימון כזה, אולי תעשה סימון הפוך - נעשה באופן עצמאי,
אבל אתם יודעים, זה כמו לעשות על בגד תווית - "נעשה על ידי נול באופן ידני".
כיום כמעט כל מפתח, או לפחות כל מפתח שיש לו שכל בקודקודו משתמש בai, זה פשוט אדיוטי לא להשתמש.
כך שכולם יאלצו להכניס את התגית לתוכנה שלהם
אלא אם אתה מתכוון לתגית של 'מפתח' או רק 'מפתח בעזרת ai'. -
אז תצטרך לעשות לכמעט כלל התוכנות פה בפורום סימון כזה, אולי תעשה סימון הפוך - נעשה באופן עצמאי,
אבל אתם יודעים, זה כמו לעשות על בגד תווית - "נעשה על ידי נול באופן ידני".
כיום כמעט כל מפתח, או לפחות כל מפתח שיש לו שכל בקודקודו משתמש בai, זה פשוט אדיוטי לא להשתמש.
כך שכולם יאלצו להכניס את התגית לתוכנה שלהם
אלא אם אתה מתכוון לתגית של 'מפתח' או רק 'מפתח בעזרת ai'. -
אז תצטרך לעשות לכמעט כלל התוכנות פה בפורום סימון כזה, אולי תעשה סימון הפוך - נעשה באופן עצמאי,
אבל אתם יודעים, זה כמו לעשות על בגד תווית - "נעשה על ידי נול באופן ידני".
כיום כמעט כל מפתח, או לפחות כל מפתח שיש לו שכל בקודקודו משתמש בai, זה פשוט אדיוטי לא להשתמש.
כך שכולם יאלצו להכניס את התגית לתוכנה שלהם
אלא אם אתה מתכוון לתגית של 'מפתח' או רק 'מפתח בעזרת ai'.@המלאך נכון שכמעט כל מפתח משתמש היום בAI.
השאלה היא מה הוא עושה עם זה, רוב התוכנות שעולות כאן לפורום עם AI - נעשו ונעשות על אנשים עם אפס ידע בתיכנות ובכתיבת קוד (-בכללם אני, שלא תחשוב...)
ולכן רמת הפרודקטיביות והיציבות של אותם התוכנות היא בהתאם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

