באג | מחפש ROM מלא לשיאומי F22 MINI
-
@דוד-g והפיתרון הוא?
@הישבשר-המלומד הכבל של המסך ואת הכבל של הטאץ תנתק ואחר אך תחבר בחזרה
-
@דוד-g והפיתרון הוא?
@הישבשר-המלומד אולי זה יעזור
-
@הישבשר-המלומד הכבל של המסך ואת הכבל של הטאץ תנתק ואחר אך תחבר בחזרה
-
@דוד-g איז כבלים בדיוק יש בטלפון?
@הישבשר-המלומד תיפתח את המיכסה של הטלפון
-
@הישבשר-המלומד תיפתח את המיכסה של הטלפון
-
@דוד-g אין לי אחריות על זה אבל לענ"ד דעתי זה ממש לא קשור כי מקודם זה עבד אז מה זה בדיוק קשור לחוטים
@הישבשר-המלומד זה ניפתח בכלות פתחתי כבר את זה
-
@הישבשר-המלומד זה ניפתח בכלות פתחתי כבר את זה
-
@דוד-g כן אבל אם מקודם זה עבד חלק ומאז שצרבתי לא זה סימן שהבעיה היא נטו בצריבה ושום חוט וכו' לא יעבוד
@הישבשר-המלומד עדין יכול ליהות שזה הבעיה
-
@דוד-g כן אבל אם מקודם זה עבד חלק ומאז שצרבתי לא זה סימן שהבעיה היא נטו בצריבה ושום חוט וכו' לא יעבוד
@הישבשר-המלומד תנסה הכול טוב
-
אני לא כ"כ קראתי את כל מה שהולך פה, אבל ראיתי המלצה להוריד את הכבל של המסך או משהו כזה, לא מומלץ בכלל מכמה סיבות ולא חושב שזה קשור, אבל המכשיר שלך
-
@10110000 וגם חסר סיכוי שזה יצליח
@הישבשר-המלומד תנסה בזירות
-
@הישבשר-המלומד תנסה בזירות
-
@הישבשר-המלומד תנסה בזירות
-
@10110000 וגם חסר סיכוי שזה יצליח
-
-
(כתובת קישור)https://mitmachim.top/topic/22612/בקשה-scatter-ל-mt6739/14?_=1775381882892# זה גם גירסה ?
-
(כתובת קישור)https://mitmachim.top/topic/22612/בקשה-scatter-ל-mt6739/14?_=1775381882892# זה גם גירסה ?
(כתובת קישור)https://drive.google.com/file/d/1Pfn2xU8d-iIt8_9bmKD1yVO0xk41P_My/view זה גם גירסה ?
-
(כתובת קישור)https://drive.google.com/file/d/1Pfn2xU8d-iIt8_9bmKD1yVO0xk41P_My/view זה גם גירסה ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות