שאלה | החלפת הפתיח של נוקיה 225
-
@מחנה-ידידים עלול לפגוע בטלפון...
-
היי, כאשר אני עורך את קובץ הMMI_RES של הטלפון, יש לי אופציה לשים תמונת GIF בתור הפתיח או שחובה .BMP?
ומה עלול לקרות אם אני אשים תמונה מסוג אחר?@raficon זה פשוט לא יעלה כי זה נכנס במקום התמונה הקודמת
-
היי, כאשר אני עורך את קובץ הMMI_RES של הטלפון, יש לי אופציה לשים תמונת GIF בתור הפתיח או שחובה .BMP?
ומה עלול לקרות אם אני אשים תמונה מסוג אחר? -
@נחמן-בניה אני רוצה תמונת אנימציה, BMP לא מאפשר את זה
-
@נחמן-בניה אני רוצה תמונת אנימציה, BMP לא מאפשר את זה
-
@יענקיH טוב אנסה, למרות שאני מניח שגם אם זה יעבוד זה לא יריץ את האנימציה מהGIF אלא סתם רגע מתוכו
-
@raficon לי עבד
-
@raficon
אין לי מושג לא ניסיתי.
אתה מוזמן לנסות.
אני רק יכול להגיד לך שזה לא יהרוס לך את המכשיר אז לא יקרה כלום אם משהו לא יעבוד@יענקיH @raficon @מתמחה-בטופ אם אתם רוצים נוקיות 225 לניסויים יש לי 2
-
@raficon לי עבד
@מתמחה-בטופ מה הכוונה עבד לך? הצלחת לשים תמונת אנימציה (GIF) בפתיח?
-
@יענקיH @raficon @מתמחה-בטופ אם אתם רוצים נוקיות 225 לניסויים יש לי 2
@מחנה-ידידים יש לך באחד מהם גירסא 17 המקורית?
-
@מחנה-ידידים יש לך באחד מהם גירסא 17 המקורית?
@נחמן-בניה לא יודע, צריך לבדוק
-
R raficon סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות